Hoi allemaal,
Ik heb straks een nieuwe werkgever vanaf 1 september en ik ben een beetje aan het twijfelen over de werkdagen (3).
Ik heb nu gezegd dat ik dinsdag, woensdag en vrijdag kan werken (dat komt ook goed uit met de werkdagen van mijn vriend en 2 dagen oppas van de opas en oma.
Maar nu twijfel ik een beetje of het niet heel saai is om maandag en donderdag vrij te zijn. 3 aaneengesloten dagen heeft vanuit het bedrijf niet de voorkeur en zij hebben liefst dat ik in ieder geval werk op woensdag en vrijdag. Maar zijn die 2 dagen juist niet alle andere mama's thuis? Mijn kindje is bijna 1. Nooit hierover nagedacht, tot nu.
Zelf denk ik nu misschien wel aan werken op dinsdag, donderdag en vrijdag in plaats van de aangegeven dinsdag, woensdag en vrijdag.
Zodat ik op woensdag met andere moeders vrij kan zijn? Hoe is jullie gedachte. Is het juist heel irritant om na 1 dag alweer een dag vrij te zijn en hangen die 2 dagen voor het weekend nog in je nek? Of juist lekkerder vanwege het sociale aspect en nog maar 1 dagje zo voor het weekend?