17 Reacties
2 jaar geleden
Ik heb hem van Numsy, heel blij mee! Geluid is mooi, niet schel, en licht kan allerlei kleuren https://www.bol.com/nl/p/numsy-move-white-noise-machine-baby-witte-ruis-machine/9300000096902272?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden
Wij hebben een zazu knuffeldoekje. Kan de kleine lekker veilig mee slapen en speelt white noise af. Je kan ook kiezen voor slaapliedjes of natuurgeluiden. De knuffel blijft 10 minuutjes geluid afspelen, maar zodra de baby huilt gaat hij automatisch meteen weer aan. Je kan ook zelf het volume regelen.

2 jaar geleden
Reactie op Umi2904
Ik had eerst de Zazu maar dat werkte niet bij mijn dochter , inmiddels heb ...
Owja, heb gewoon de simpele witte vierkant iets van 23 euro dus ook erg betaalbaar , vervolgens kan je een app downloaden en kan je ook andere mama’s verhalen lezen als ze moeite hebben om hun baby in slaap te vallen
2 jaar geleden
Ik heb deze:
https://www.bol.com/nl/nl/p/numsy-original-3-white-noise-machine-baby-witte-ruis-apparaat/9200000116695778/?Referrer=ADVNLGOO002028-S--9200000116695778&gbraid=0AAAAAD5OnmOMRTgyj299qXQzaYVml9j6A&gclid=EAIaIQobChMInMrHho6OgQMVMjsGAB3J2APxEAQYASABEgJ8h_D_BwE
Heel fijn speelt 16 uur achter elkaar door. Als je hem dan weer pauzeert gaat die 16 uur weer in. Er zit ook timer op, en 20 verschillende geluiden. Heel blij mee ik heb altijd baarmoeder aan op de zachtste stand
En hij is ook maar 22 euro ofzo en handig mee te nemen als je op visite gaat ofzo

2 jaar geleden
En er zit een oranje rust gevend lichtje bij
2 jaar geleden
Die hebben wij ook. Doet het prima! Goede batterij, gaat echt lang mee.
2 jaar geleden
Reactie op Mara21
Die hebben wij ook. Doet het prima! Goede batterij, gaat echt lang mee.
Jaa bizar he dat ding heeft gwn week zonder opladen gedaan volgensmij zelfs langer
2 jaar geleden
Wij hebben zelf die van momcozy voor beiden kids. We zijn er echt mega blij mee. Beiden slapen er goed op! Gaat lang me en heeft veel verschillende geluiden.