Onze dochter van nu net 1 jaar is graag in de tuin. Ze kruipt alleen elke dag haar broek stuk door de tuintegels. We hebben al een grote mat liggen maar daar blijft ze natuurlijk niet op馃檲
Wie heeft de tip om toch enigszins de kleding te beschermen, want elke dag een nieuwe broek is toch best prijzig馃槵
Ik hijs haar altijd in deze gezellige broek van Zara. Vind ik handiger dan zo n heel pak, want als t warm is hoeft ze geen jasje aan. Vind hem ook handig voor op de fiets.
Ik heb vandaag een schattig tuinbroekje bij de H猫ma gekocht 馃槏 ideaal dat t niet te warm is. Als t kouder is natuurlijk gewoon nog een jas aan. En evt kan deze over haar legging aan of gewoon alleen over romper. Simpel en leuk :) heel pak (ielm) is snel warm
Wij hebben ook echt geen kruipvriendelijke tegels in de tuin. Ik heb laatst een paar nieuwe leggings gekocht maar had nog van mijn oudste. Die oude leggings doe ik haar nu steeds aan als we in de tuin gaan zitten. Die zijn dus nu vies en beetje kapot, maar het zijn er maar een stuk of drie die ik rouleer. Maar ze begint nu redelijk goed te stappen dus verwacht niet dat we dit nog lang hoeven te doen zo.
Mijn dochtertje heeft het mega snel warm. Ik denk dat die al warmte uitslag ...
Haha ja hier nog een. Ga dr in de hitte echt geen warme broek aan doen hoor.
Ze kruipt nu gewoon op dr blote knie毛n rond. En als ze t vervelend gaat vinden gaat ze op handen en voeten lopen 馃槀
Ja met dit dit weer gewoon lekker blote beentjes inderdaad! Kruipbroek en i ...
Hahaha ja beter joh!
Hier loopt ze sinds vandaag door al het buiten kruipen eindelijk echt zelfstandig (ze kon het al met 10 maanden maar daarna vertikte ze het 馃槀) dus het is toch handig die blote benen 馃槀