18 Reacties

6 maanden geleden

Je kan van die knie beschermers kopen, op TEMU. Ideaal!! Die kun je over de broek heen doen 馃檹馃徑

6 maanden geleden

Hier zijn tuinbroekjes van de lidl tot nu toe een succes. Zitten nog geen gaten in

6 maanden geleden

Ik gebruik deze bij wat frissere dagen. En een tuinpak met helpen voor de warme dagen

6 maanden geleden

Reactie op Annaa90

Je kan van die knie beschermers kopen, op TEMU. Ideaal!! Die kun je over de ...
Jaaaa dat is een goede! Heb ze meteen besteld, kostte ook geen drol! Thnx!

6 maanden geleden

Ik koop goedkope broekjes bij de zeeman ofzo en die zijn nog niet kapot maar zijn de enige die ze aankrijgt in de tuin, haha

6 maanden geleden

Ik krijg van iedereen. De tip om ielm pakken te kopen, ik heb me er nog niet echt in verdiept.

6 maanden geleden

Ielmpak of een kruipbroek

6 maanden geleden

Ik hijs haar altijd in deze gezellige broek van Zara. Vind ik handiger dan zo n heel pak, want als t warm is hoeft ze geen jasje aan. Vind hem ook handig voor op de fiets.

6 maanden geleden

Je hebt van ielm ook losse broeken ipv meteen een heel pak.

6 maanden geleden

Wij hebben een tuintapijt liggen. Dat hebben wij voor de caravan voor in de voortent. Groot stuk. Blijft ze vaak wel op. Is van rubber.

6 maanden geleden

Ik heb vandaag een schattig tuinbroekje bij de H猫ma gekocht 馃槏 ideaal dat t niet te warm is. Als t kouder is natuurlijk gewoon nog een jas aan. En evt kan deze over haar legging aan of gewoon alleen over romper. Simpel en leuk :) heel pak (ielm) is snel warm

6 maanden geleden

Wij hebben ook echt geen kruipvriendelijke tegels in de tuin. Ik heb laatst een paar nieuwe leggings gekocht maar had nog van mijn oudste. Die oude leggings doe ik haar nu steeds aan als we in de tuin gaan zitten. Die zijn dus nu vies en beetje kapot, maar het zijn er maar een stuk of drie die ik rouleer. Maar ze begint nu redelijk goed te stappen dus verwacht niet dat we dit nog lang hoeven te doen zo.

6 maanden geleden

Gewoon vn zeeman. Kleinste maat is 86 maar zit prima. Kan die er lang mee doen. Neem hem gewoon in tasje mee als ik weg ga.

6 maanden geleden

Reactie op Rikkie91

Gewoon vn zeeman. Kleinste maat is 86 maar zit prima. Kan die er lang mee d ...
Mijn dochtertje heeft het mega snel warm. Ik denk dat die al warmte uitslag krijgt als ze ernaar kijkt 馃ぃ Wel heel fijn voor het najaar!

6 maanden geleden

Reactie op Chan11

Mijn dochtertje heeft het mega snel warm. Ik denk dat die al warmte uitslag ...
Haha ja hier nog een. Ga dr in de hitte echt geen warme broek aan doen hoor. Ze kruipt nu gewoon op dr blote knie毛n rond. En als ze t vervelend gaat vinden gaat ze op handen en voeten lopen 馃槀

6 maanden geleden

Reactie op Chan11

Mijn dochtertje heeft het mega snel warm. Ik denk dat die al warmte uitslag ...
Nou idd.. hier ook zo鈥檔 dochter. Ben sws geen fan van 100% polyester spul in de zomer

6 maanden geleden

Reactie op -Elvira

Haha ja hier nog een. Ga dr in de hitte echt geen warme broek aan doen hoor ...
Ja met dit dit weer gewoon lekker blote beentjes inderdaad! Kruipbroek en ielmpak schreef ik op koudere dagen 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Mara21

Ja met dit dit weer gewoon lekker blote beentjes inderdaad! Kruipbroek en i ...
Hahaha ja beter joh! Hier loopt ze sinds vandaag door al het buiten kruipen eindelijk echt zelfstandig (ze kon het al met 10 maanden maar daarna vertikte ze het 馃槀) dus het is toch handig die blote benen 馃槀