Zijn er nog meer vroege vogels? Onze dochter van 1,5 wordt regelmatig om 05:45 wakker en nu dus ook om 04:47 😂. Ze is nog wel rustig in haar bedje, maar goed wat is nu de bedoeling? Opstaan? In bed laten liggen tot minstens 06:00? En hoe laat een dutje?
Hier ook wakker helaas.. gister geprobeerd de bedtijd te rekken maar werkt voor mn gevoel averechts. Dan slaapt ‘ie korter. Hij was 05:30 nieuwe tijd wakker. Ik overweeg een powernap om 09:00 uur van 15 a 20 min en dan rond 12:30/13:00 weer slapen.. Hopelijk zitten we dan weer een beetje in het ritme.
Gewoon volgen doe ik hier ook. Hier was het iets voor 5 uur dat die kwam. Toen even bij genomen heeft die nog tot kwart voor 6 geslapen. Is meestal paar dagen en dan zijn ze er wel aangewend
Wij waren ook 5.45 uur (nieuwe tijd) uit bed.
Om 10 uur weer naar bed, 1,5 uur geslapen.
En net rond 3 uur naar bed, slaapt nu een uur maar is erg onrustig. Veel huilen tijdens het slapen.
Maar dat doet hij de laatste tijd sowieso ook veel snachts.
Gister 5:00 wakker, nu 4:30, tweede slaapje lukt niet. Dus hoe ga je hier uit komen? 12 uur naar bed voor middag slaapje is ook een lange tijd wakker 😮💨
Hier ook 4.20u vanochtend. Zelfs nog eerder dan 1 uur vroeger, voorheen rond 5.45u wakker. Gisterochtend laten slapen van 9.15 tot 9.30u, middag slaap was drama uiteindelijk van 14.45u tot 15.15 en toen nog half uurtje op schoot. Normaal slaapt hij s middags vanaf 12.30u 2 tot 2.5uur. Ik weet ook niet meer wat goed is om te doen.