11 Reacties
5 maanden geleden
Ik zou vandaag nog eens testen eigenlijk, ben benieuwd wat die aangeeft.
Het is inderdaad wel een beetje gek, maar het kan zoveel redenen hebben! Een streep is een streep dus dat klopt wel wat de verloskundige zegt. Dat de andere dan negatief waren kan komen door minder geconcentreerde urine bijvoorbeeld? Waren het wel dezelfde testen?
Spannend hoor!
5 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Ik zou vandaag nog eens testen eigenlijk, ben benieuwd wat die aangeeft.
H ...
Ja had action gedaan zag lichte strepen wel donker opgedroogd dan gisteren! Maar ook Kruidvat gehaald is kijken wat die morgen ochtend aangeeft..
Heb maandag een echo staan om te kijken hoe en wat ben benieuwd! Vind lief dat je reageerd dankjewel, zie dat ik het weer in 2023 heb geplaatst weet niet hoe ik het in de juiste dingen kan plaatsen haha!
5 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Ja had action gedaan zag lichte strepen wel donker opgedroogd dan gisteren! ...
Graag gedaan hoor, haha.
Als je gisteren ook een positieve test had mag je er best langzaam vanuit gaat dat je zwanger bent hoor! Heb je vandaag nog getest? En heb je een foto van je test?
5 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Graag gedaan hoor, haha.
Als je gisteren ook een positieve test had mag j ...
Ik zie ze op action ook licht toen ze eenmaal droog waren zag ik ze wel op de plek waar ik ze nat ook op zag.. zit meer beetje van oh als dan maar goed is omdat ze niet knal zijn zegmaar!
5 maanden geleden
Reactie op Mkv2603
Ik zie ze op action ook licht toen ze eenmaal droog waren zag ik ze wel op ...
Op de bovenste zie je het wel heel licht wat, de onderste heb je uit elkaar gehaald denk ik? Die zijn dan wel minder betrouwbaar. Wat ik overigens wel vind is dat de testen erg geel zijn. Het zou kunnen dat er teveel urine gebruikt is of te diep in de urine gedaan bijvoorbeeld. Dat geeft ook al een onduidelijke of foute uitslag. Ik heb zelf geen ervaring met de action testen dus weet niet hoe die er normaal uitzien hoor, maar volgens mij is het normaal gezien niet zo geel.
Ben het wel met je eens dat het voor zo'n lange periode heel veel heel erg licht is. Is je menstruatie normaal altijd heel erg stipt of wisselt het vaak? Want dan zou je eisprong prima een stuk later plaats hebben kunnen vinden dan je gedacht had natuurlijk.
5 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Op de bovenste zie je het wel heel licht wat, de onderste heb je uit elkaa ...
Jaa heb ook echt geen idee met action klopt dat ze uit elkaar zijn omdat je dan duidelijker kan zien!
Ja eigenlijk klopte het vaak wel met de app op mijn telefoon, ik heb echt helemaal geen idee ervan meer 🤭 heb maandag een echo en dan weet ik sowieso meer dus ben benieuwd! Misschien wel gewoon menstruatie overgeslagen alleen nooit gehad!
5 maanden geleden
Reactie op -Elvira
Hoe laat heb je vandaag de echo? Ben erg benieuwd nu!
Ben er geweest! Viel niet zoveel te zien baarmoeder was wel verdikt maar zat niet wat in wat ze nu zo kon zien.. had het idee dat ze ervan uit gaat dat het een miskraam word aangezien ik wel positieve test had.. toen ik vroeg na de late innesteling ging ze daar niet zo op in