7 Reacties
één maand geleden
Wij nemen onze kleine heel vaak mee naar een restaurant, maar ik neem dan wel altijd zijn eigen eten voor hem mee. Maak gewoon thuis een prakje en dat voeren we hem in het restaurant. Van het toetje mag hij meestal wel hapjes mee-eten. Ik denk dat wokken zonder saus niet veel kwaad kan hoor, maar ik vind het gewoon een gedoe en ben bang dat alles er dan onder zit, omdat hij nieuwe gerechten altijd heel uitgebreid 'onderzoekt' en zo'n 4x uit z'n mond haalt en als het hem niet bevalt, gaat het naar de vloer 🙈 Thuis vind ik dat geen probleem (hoewel, het op de vloer gooien proberen we wel af te leren 😅) en laten we hem lekker experimenteren, maar in een restaurant zie ik dat niet zo zitten... Dus het is meer voor onze eigen (gemoeds)rust dan voor hem, maar op deze manier werkt het super voor ons en kan hij vaak lekker mee 😊
één maand geleden
Ik zou het ook doen. Je kiest gewoon dingen die hij normaal ook wel lust qua groente en vlees en dan zonder saus. Enige waar je op moet letten is geen rauwe sushi enzo, maar dat spreekt voor zich haha. Ik ben er wat losser in buiten de deur, als de basis thuis maar een beetje gezond is vind ik.
één maand geleden
Ik neem vaak met uit eten een bakje mee met iets gezonds zoals gekookte groenten of pasta, waarvan ik zeker weet dat ze het lust. Dan krijgt ze toch iets voedzaams binnen en dan bij het restaurant laat ik vaak iets van ons proeven
één maand geleden
Joe, wij zijn geweest! Idd een bord met groente en vis laten wokken. Ze hebben hem nog iets zachter laten koken omdat t voor onze dochter was. En zonder saus ja.
Dochter heeft heerlijk gegeten en had de tijd van haar leven met kijken naar alles en iedereen
Was echt een groter succes dan verwacht!