12 Reacties
3 maanden geleden
Reactie op Doperwt
Die zijn er niet, matrassen horen echt wat harder te zijn (maar ze zijn ook ...
Zo’n campingmatrasje dus wel, maar dat is officieel niet veilig (in ieder geval niet voor baby’s). Maar ik zag hem de laatste dag ook het matrasje optillen ‘s ochtends, dus dat lijkt me niet helemaal een goed idee
3 maanden geleden
Welk matrasje is dat van Ikea als ik vragen mag? Ik denk ergens dat het misschien gewoon de indrukken zijn. Ze zijn dan veel meer moe. Ik heb het Ikea matrasje van ons kindje meegenomen op vakantie voor in het campingbedje. Hij wordt hier snachts juist weer wakker, maar denk vanwege de temperatuurverschillen van de avond/nacht/ochtend. Die zijn nogal groot en daar kan ik hem niet op kleden.. Maar je zou het eens kunnen proberen in jullie geval! Weet alleen niet of het echt goed is voor de houding, een zachter matrasje voor langere tijd
3 maanden geleden
Reactie op fietje27
Welk matrasje is dat van Ikea als ik vragen mag? Ik denk ergens dat het mis ...
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij heet het de drömmande.
Ja hij lag het heerlijk, maar bedacht me later ook dat het waarschijnlijk niet goed is om langere tijd op zo’n zacht matras te liggen voor hun rug.
3 maanden geleden
Reactie op Maud93×
Ik zit hier ook met huilend kind weer beneden. Voor vakantie was t slapen s ...
Hmm.. misschien is het het campingbedje dan?
3 maanden geleden
Mijn zoontje sliep vanaf geboorte tot en met 8 maanden op een zacht matrasje. Hij sliep echt alsof hij in de wolken sliep, zo lekker. Mijn kraamzorg heeft mij eigenlijk toen niks verteld over een ‘te zachte’ matras.
Wel moet ik erbij vermelden dat hij daarna wel iets wat moeite heeft gehad met het wennen aan zijn nieuwe ‘hardere’ matras..
3 maanden geleden
Reactie op Maud93×
Ja, dat willen we ook gaan uitproberen. Kijken als we campingbed op kamer ...
Ben benieuwd! Laat je het weten hoe het bij jullie gaat? En gebruik je dan haar eigen matras?
één maand geleden
Hoe gaat het slapen nu bij jullie? Hebben jullie het matras aangepast en merken jullie verschil?
Ons zoontje van 16mnd is elke ocht tussen 5.30u en 6uur wakker. Afgelopen week op vakantie steeds geslapen tot 6.45u/7u. Hij kan het dus wel! Ritme was hetzelfde, ook met slaapjes overdag. Eerste nacht thuis en weer zo vroeg wakker. Dus komende nacht latennwe de deur van zijn slaapkamer dicht om te kijken of dat verschil maakt. Maar we twijfelen nu dus ook of zijn matras in het bed niet te hard is. Op vakantie sliep hij in een campingbedje met matras.
één maand geleden
Ik heb een zachter matrasje gekocht! Hij slaapt regelmatig door, maar soms is het nog drama ‘s nachts. Ben wel blij met het matrasje, maar het lost het niet op als er iets aan de hand is.