25 Reacties

2 jaar geleden
Ze gaat toch wel de nest haren verliezen of ze nou op een zachte doek ligt of niet 🤪 je kan ook de hydrofiel weg laten als ze niet veel spuugt want daar is het voor bedoelt. Je kan dan evt een bamboo hoeslaken gebruiken die zijn zacht naar de nest haren gaan hoe dan ook weg

2 jaar geleden
Ik heb veel hydrofiel van Jolein. Niet allemaal even zacht maar ik heb er 4 die zijn zo heerlijk. Ik zie nu dat ze van bamboo zijn, misschien is dat de reden. Ze zijn in elk geval anders als de gemiddelde hydrofiel van Jolein!
https://www.baby-dump.nl/product/verzorging/437/multidoek/999/jollein-multidoek-70x70/51857/jollein-bamboe-multidoek-small-br70x70-ash-green-4pck/145729/?gclid=EAIaIQobChMI8suWh-b2_wIVCq93Ch0PKQuCEAQYBCABEgKcIfD_BwE

2 jaar geleden
Reactie op Wallflower
Ze gaat toch wel de nest haren verliezen of ze nou op een zachte doek ligt ...
Mee eens! Alleen ze schudt zichzelf extreem in slaap door hard heen en weer te gaan met haar hoofd 🙈 Ze is pas 6 weken en nest haren laten los rond 6 maanden toch? Dus behoud ze liever nog even wat langer komende tijd haha

2 jaar geleden
Reactie op Charlotte23
Mee eens! Alleen ze schudt zichzelf extreem in slaap door hard heen en weer ...
Nee best snel al ik was ook verbaasd ! Het is het al begonnen met 7 weken nu lijkt het een oud mannetje🤣👎 wat zijn babys toch gek hè hier ligt er een graag overdwars in zijn ledikant en dan ligt die nog ingebakerd ook. Maar die bamboo hoezen zijn fijn ! Ik had ze in de wieg gebruikt heb nu een Aerosleep matras en dan dat hoeslaken anders heeft dat geen zin, maar gebruik nu in de kinderwagen l die zachte hoezen. Scheelt weer gedoe met opmaken die hydrofielen

2 jaar geleden
Reactie op Wallflower
Nee best snel al ik was ook verbaasd ! Het is het al begonnen met 7 weken n ...
Haha ojee! Ik ga ze ook maar is opzoeken