18 Reacties

3 jaar geleden

Little dutch en hema.

3 jaar geleden

Ik ben grote fan van Bamboom De bamboe lijn van Jollein of Meyco en het merk Konges slojd hebben ook hele zachte doekjes Heb van deze allemaal doekjes voor m’n dochtertje en heel tevreden mee super zacht

3 jaar geleden

De doeken met bamboe erin. Die blijven het zachtst.

3 jaar geleden

Ik heb laatst een paar spuugdoekjes van Bebe Jou gekocht, volgens mij ook met bamboe erin verwerkt. Zijn ook erg zacht 🤗 weet alleen niet of ze er ook hydrofiele doeken van hebben 🤔

3 jaar geleden

Primark!!

3 jaar geleden

Van de Hema zijn erg fijn

3 jaar geleden

Ik heb die van Jolein, zijn heel zacht

3 jaar geleden

Hema, nog zachter als je ze in de droger stopt.

3 jaar geleden

Hema, nog zachter als je ze in de droger stopt.
En deze week met korting!

3 jaar geleden

Hier groot fan van de doeken van Fresk. Gebruiken we ook nog steeds na het douchen van onze oudste zoon. Ze zijn beschikbaar in 70×60 en 120×120.

3 jaar geleden

Ja echt Primark!

3 jaar geleden

Aden en anais

3 jaar geleden

Ik zou gewoon witte halen, zijn goedkoper dan met kleur of figuurtje. Babydump heeft startpakketten.

3 jaar geleden

Ik heb een paar cam cam hydrofiele doeken, deze zijn heel zacht.

3 jaar geleden

Die van aden en anais zijn echt favoriet hier. Ze blijven zo mooi en ze zijn super zacht. Ze hebben ook silky soft doeken. Die zijn iets dunner dan de normale hydrofiel doeken, maar ook echt megazacht. Ze worden ook aangeboden via bitsbynybble.nl daar zijn ze vaak een stuk goedkoper (bibs speentjes ook)

3 jaar geleden

De zachtste welke ik bij de eerste heb gehad waren van little dutch. The blue sealife thema. Viel me echt op dat deze enorm zacht waren en vooral goed vocht opnamen na bijv. badderen.

3 jaar geleden

Ik ben ook van Meyco, ook voor dekentjes enzo heel goede kwaliteit