9 Reacties

22 dagen geleden

Ik zou zelf aan de vakbond vragen hoe of wat

22 dagen geleden

Dit mag niet. Ziek is ziek. Dus ik zou de vakbond en een mediator inschakelen

22 dagen geleden

Ik ben bang dat je aan het kortste eind trekt; zie https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/ouderschapsverlof/vraag-en-antwoord/wanneer-ouderschapsverlof-onderbreken-of-stopzetten#:~:text=Wordt%20u%20ziek%20tijdens%20uw,geldt%20als%20een%20onvoorziene%20omstandigheid. En voor onderbreken en/of stopzetten had jezelf een verzoek moeten indienen. Wellicht kan je met je werkgever in gesprek en vragen om coulance wegens de omstandigheden?

22 dagen geleden

Ik zou er morgen meteen werk maken en wat telefoontjes doen. Naar het secretariaat van je werk, diegene die de administratie doet. Om info te vragen. Dan bellen naar de dienst die je uitkering betaald heeft om te horen war mogelijk is. En ook naar je werkgever om samen te zoeken hoe dit opgelost kan worden. Je moet toch papieren handtekening om ouderschapsverlof te laten starten?

21 dagen geleden

Ik zit ook nog thuis sinds de bevalling. Mijn loon wordt doorbetaald door uwv omdat het gevolg is van zwangerschap/bevalling. Je werk had je hiervoor moeten aanmelden. Bij mij begon het tegen het einde van mijn verlof waardoor ze het verlof hebben teruggedraaid en de ziekmelding hebben gemaakt bij uwv. Wellicht kan je contact opnemen met iemand die gaat over ‘uwv vangnet’

20 dagen geleden

Dit mag helaas. Zelf ook gehad. Tijdens ziekte loopt verlof. Helaas gewoon door... Vakbond alles erbij gehaald maar je kunt niets

19 dagen geleden

Reactie op mellyy__belly

Dit mag helaas. Zelf ook gehad. Tijdens ziekte loopt verlof. Helaas gewoon ...
Ziek worden tijdens het ouderschapsverlof, daar ka je niets aan doen. Maar als je na je bevallingsverlof ziek bent, start toch niet zomaar je ouderschapsverlof?

19 dagen geleden

Reactie op JuKaMi

Ziek worden tijdens het ouderschapsverlof, daar ka je niets aan doen. Maa ...
Wel als het al gepland is, dan gaat dat gewoon door

10 dagen geleden

Wanneer heb je je ziekgemeld bij je werkgever? Wettelijk gezien zijn ze verplicht dit te melden bij het uwv, anders hebben ze een probleem. Zou hier sws werk van maken.