7 Reacties

5 maanden geleden

Ik heb hem besteld en mijn dochter van 2 jaar en 2 maanden was inderdaad binnen een week zindelijk. De aanwijzingen zijn heel fijn en de Facebookpagina waar je exclusief toegang toe krijgt heel leuk. Ik vind het waar voor je geld, maar…….. voor oudere kinderen. Mijn dochter snapte nog weinig van het stickerkaartsysteem laat staan van de kadootjes. De tips om op te starten zijn handig voor de eerste dagen, daarna liep het wel. Het komt erop neer kijk of je kind eraan toe is, heeft het interesse. Luier af, niet meer omdoen, week thuisblijven en consequent volhouden en heel veel applaus geven. Mijn dochter vond het al vrij snel leuk om door te trekken. Wilde alleen de eerste dag op het potje, want wc veel cooler 🤣 ik heb alleen de 1e dagen gebruik gemaakt van het boekje maar het is wel heel duidelijk uitgelegd allemaal.

5 maanden geleden

Reactie op L266

Ik heb hem besteld en mijn dochter van 2 jaar en 2 maanden was inderdaad bi ...
Dankjewel voor je mening! Ga het eerst aankijken zonder denk ik, omdat hij idd nog maar 2j en 3 maanden is 🙃

5 maanden geleden

Reactie op AnoniemeMe

Dankjewel voor je mening! Ga het eerst aankijken zonder denk ik, omdat hij ...
Zou ik doen!!! En leuke dingen op de wc ik liet haar ook filmpje kijken, bellen blazen, boekje lezen alles om naar te zorgen dat naar de wc gaan een feestje was.

5 maanden geleden

Wat is dit? Nog niet van gehoord, maar interessant! De kleine doet haar luier constant af en vraagt om naar de wc te gaan zonder wat te doen. Ik weet niet precies hoe ik haar duidelijk maak wat te doen op de wc, terwijl ze wel weet wat poep en plas is etc.

5 maanden geleden

Reactie op PAMH

Wat is dit? Nog niet van gehoord, maar interessant! De kleine doet haar lu ...

3 maanden geleden

Barre ellende.. totaal niet geholpen en de handvaten hiepen niet. Hier een 5 jarige die nog steeds.. niet zindelijk is en ook niet snachts. Nog een jaar dan mogen we door voor verdere onderzoeken. Mijn dochter is nu gestart ermee. Dacht wie niet waagt wie niet wint maar is nu bang voor het potje en wc.. het moeten.. draaaaaama!

3 maanden geleden

Ik hoor vooral succesverhalen bij kindjes wie bijna 3 zijn