6 Reacties

6 maanden geleden

Hier hetzelfde verhaal, de dag na haar eerste verjaardag begonnen.. geen idee waar het ineens vandaan komt 😅

6 maanden geleden

Wij hebben dat ook even gehad. Nu weer weg!

6 maanden geleden

Ik weet niet of onze dochter dit precies doet, maar ze is sinds een week wel super actief in haar slaap. Ik slaap samen met haar en waar ze eerst alleen bewoog als ze voeding wilde en daarna was t ook weer direct klaar, schuift ze nu het hele bed door. Vannacht was het helemaal feest met steeds zitten, staan, kruipen, rollen, draaien, schuiven. Hallelujah, tijd om helemaal de overstap naar ledikant te maken😂 zo schiet het nog niet op met de nachtrust

6 maanden geleden

Hier ook precies hetzelfde maar het duurt al 4 weken (vanaf 10 maanden). Volgens mij is het verbonden met kruipen, zitten, dus een neurologische ontwikkeling.

6 maanden geleden

Reactie op AleksaH

Hier ook precies hetzelfde maar het duurt al 4 weken (vanaf 10 maanden). Vo ...
Ja grappig hè! Terwijl hij al sinds 6 maanden kan zitten 🙈 hopen dat het snel voorbij gaat want ik schrik me elke keer dood in de nacht haha

6 maanden geleden

Haha jaa mijne ook als die heeeel moe is valt die zittend inslaap 🤭 als die dan slaapt klapt die voor over ligt die in een soort yoga pose hahah!! Dan leg ik hem weer normaal als die goed echt slaapt. Vaak word die wel ff wakker beetje huilen en dan valt die weer weg.