8 Reacties
4 maanden geleden
Hier 13 maanden en kan wel een kus geven. Wisselend met mond open of dicht en alleen als hij er zin in heeft 😅 Hij deed het toevallig vanavond met naar bed brengen voor het eerst uit zichzelf. Wel een uur ervoor gevraagd om een kus en gegeven. Leek net of hij daaraan terugdacht en gaf op eigen initiatief 3x een kus aan me.
Knuffelen doet hij ook niet. Ook niet echt lekker bij je zitten. Hij wil alles zien en is zelf altijd in beweging. De keren dat hij rustig op mijn schoot heeft gezeten om lekker bij me te zittenen knuffelen is op één hand te tellen.
Ik denk dat dit heel gemiddeld is dat ze het nog niet doen of misschien al net wel.
4 maanden geleden
Mijn zoontje geeft ook geen kusjes en steekt wel z’n armen uit om opgetild te worden of als hij bij mij wil ipv familielid of juf van de opvang. Ik mag hem wel knuffelen en kusjes geven en dan vooral veel gegiechel. Lijkt me wel heel leuk als hij op een goed moment ook zelf een kusje gaat geven maar nu krijgen we vooral afentoe een hap(met tandjes..au!)in onze nek/borst of bovenarm.
4 maanden geleden
Onze dochter geeft heel af en toe een kusje of knuffel aan ons, kusje vooral als je het vraagt.
Maar geeft wel op ‘commando’ bijvoorbeeld een kus aan een knuffel haha. Daar is ze vrijgeviger in dan aan ons.
Geen idee wat normaal is, zij lijkt met alles vrij snel als ik het zo om me heen vergelijk. Haar broer was veel later.
4 maanden geleden
Mijn zoontje begint nu "kusjes" te geven. Bestond eerst uit een kopstoot maar nu komt hij heeeel dichtbij mijn gezicht paar seconden en drukt dan ineens zijn mondje tegen mij aan.. hij probeert dit ook bij de hondjes, maar die vinden die paar seconden zo dichtbij best spannend dus het is echt een hele happening hier haha wel super schattig en stuk minder pijnlijk dan de kopstoten 🤣