9 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Loop je bij een gewone fysio of een speciale bekkenfysio? Ik heb ook last gehad van bekken en isichias en was grotendeels geholpen bij de bekkenfysio. Was een topdame! De zwangerschapsmassage (ik heb er een gedaan in Den Haag) is ontspannend, maar verhelpt geen pijn

één jaar geleden

Reactie op Leobaby2023

Hoi! Loop je bij een gewone fysio of een speciale bekkenfysio? Ik heb ook l ...
Ja bij een bekken fysio maar ik krijg alleen maar oefeningen die mijn spieren moeten versterken maar geen massage of dry needeling of iets, die oefeningen kan ik zelf ook wel op internet opzoeken

één jaar geleden

Reactie op Wallflower

Ja bij een bekken fysio maar ik krijg alleen maar oefeningen die mijn spier ...
Dat had ik indd ook bij mijn fysio bij m'n vorige zwangerschap. Precies waarom ik er nu niet heen ga. Verspilling van m'n tijd 🤣.

één jaar geleden

Five city spa is heel fijn! Ik viel zelf bijna direct in slaap toen ik eindelijk weer eens op m'n buik kon liggen :) Ze hebben van die speciale tafels. Ik geef wel van te voren aan dat ik door een vrouw gemasseerd wil worden. Het is me wel eens overkomen dat ik door een man gemasseerd werd, wat ik in principe niet erg vind, maar zwanger toch niet zo'n fijn idee vond.

één jaar geleden

Dat had ik indd ook bij mijn fysio bij m'n vorige zwangerschap. Precies waa ...
Ja maar echt en wel flink rekenen. Ben wel verzekerd maar is inderdaad verspilling van je tijd doet ook zeer om er heen te gaan😝 En ik begrijp het niet ze heeft 30 minuten lopen zeggen dat ik mn kind uit mn bekken moet dragen en niet naar voren (ik ben 1,57 en heb een enorme buik dus bijna onmogelijk voor mij nu nog met 32 weken) En dat als ik stil sta maar heen en weer moet wiegen en niet waggelend moet lopen. Ja dat snap ik ook allemaal wel, ik kwam thuis ik was langer onderweg dan dat ik geholpen werd. En dan nog die oefeningen die ik zelf al had gezien op internet…. Ze was heel aardig daar niet van maar het is zo vanzelfsprekend allemaal. Er zullen heus veel mensen baat hebben bij een fysio maar het lijkt mij alsof ze je alleen maar wat vertellen als je niet weet hoe youtube of google werkt😜 (Met klachten zoals bekkeninstabiliteit en bekkenbodemklachten dan)

één jaar geleden

Reactie op Wallflower

Ja maar echt en wel flink rekenen. Ben wel verzekerd maar is inderdaad vers ...
Wat jammer dat je het zo ervaren hebt! Ik ben door de fysio wel gemasseerd en omdat het twee keer exact op de pijnlijke plek was is dat (naast de oefeningen) wat zo goed heeft geholpen

één jaar geleden

Oké beetje gênante vraag, ik ben zo toe aan een massage maar heb sinds zwangerschaps zwemmen een voet wratje. Meermaals aanlaten stippen, maar verdwijnt niet… Schaam me er enorm voor. Zouden jullie wel gewoon een massage boeken en bijv zeggen niet m’n voeten of?

één jaar geleden

Reactie op Sterrenmama2021

Oké beetje gênante vraag, ik ben zo toe aan een massage maar heb sinds zwan ...
Ik zou het wel zeggen want als ze dat aanraken heb je kans dat je op meerdere plekken wratten krijgt, is besmettelijk

één jaar geleden

Reactie op Wallflower

Ik zou het wel zeggen want als ze dat aanraken heb je kans dat je op meerde ...
Zou als ik boek ook echt niet willen dat ze dan m’n voeten doen 🙈 zo stom dit houd het liefst m’n sokken aan hahah