12 Reacties
3 jaar geleden
Ja heeeel herkenbaar! Mensen dachten bij mij met 23 weken dat ik nog aan het begin zat en schrokken als ik vertelde dat ik al over de helft was 🙈
Ben nu 25 weken en eindelijk wordt het een beetje zichtbaar. Ben wel bang dat het ineens heel hard gaat groeien. Vooral bang voor striae…
3 jaar geleden
Ja hoor hier ook bij de tweede. Is normaal want iedereen draagt het anders. Bij de eerste moest ik met 8 maanden aan sommigen nog vertellen dat het een zwangerschap was, zeker wanneer ik geen strakke kleding droeg. Vind je het jammer? Je kan het met kleding natuurlijk ook juist proberen te accentueren.
3 jaar geleden
Ik herken het wel. Ik ben zelf nu 22 weken toen ik 20 weken was zei iedereen ja je zou niet zeggen dat je zwanger bent. En die 2 weken erna is me buik ineens veel gegegroeit en zegt iedereen zo nu zie je het wel pffff
3 jaar geleden
Reactie op RoosBr
Ja hoor hier ook bij de tweede. Is normaal want iedereen draagt het anders. ...
Vind het niet jammer maakt je tenminste bij mij beetje onzeker erover. Als je het vaak hoort 😅
3 jaar geleden
Ik ben nu ook 23 weken en ook nog niet een hele grote buik hoor 🤗 de mensen die mij goed kennen en mij veel zien, zien het verschil wel en zien wel dat ik inmiddels een babybuikje heb, maar anderen die ik minder vaak zie vinden juist dat ik nog een bescheiden buikje heb. Begreep van m'n moeder dat ze van mij en mijn zusje ook niet een hele grote buik heeft gehad dus misschien is het ook wel een stukje genen. Komt vast vanzelf wel 😁
3 jaar geleden
Bij mijn 1e kreeg ik in m’n verlof pas een duidelijke buik 🙈 vond ik toen best wel jammer. Nu duurde het tot 22 weken, de laatste 2 weken is mijn buik ineens gaan groeien en durven mensen het aan me te vragen.
3 jaar geleden
Reactie op Eerstekeerzwanger56
Vind het niet jammer maakt je tenminste bij mij beetje onzeker erover. Als ...
Ik vind het sowieso altijd best bijzonder dat mensen überhaupt een mening geven over de buik van een zwangere vrouw…
3 jaar geleden
Reactie op Rianneee16
Ik vind het sowieso altijd best bijzonder dat mensen überhaupt een mening g ...
Ja, het is nooit goed. Te groot, te klein. Ik krijg nu regelmatig te horen dat ik al een flinke buik heb voor mijn termijn, ik ben nog geen 5 kilo aangekomen maar mn buik is gewoon groot. So what? Laat mijn lichaam lekker zwanger zijn zoals het is. Alsof iedereen ineens commentaar mag leveren op een vrouwenlichaam zodra het een kindje draagt.
3 jaar geleden
Ik heb het juiste de andere kant uit, ik ben 23 weken en mijn buik is echt gigantisch (dit is de eerste). Ik schaam mij helemaal een beetje als ik moet vertellen dat ik nog maar 23 weken ben, mensen zeggen dan; oh zijn het er twee ofzo. Bijzonder dat het zo veel verschilt bij iedereen!
3 jaar geleden
Ik vind zo’n reacties wel erg lastig. Maar blijkbaar hoort dit bij zwanger zijn? Bij mij begint het nu een beetje te groeien, ik ben 22+3. Kan niet wachten tot dat het echt duidelijk is ☺️
De afgelopen weken heb ik vooral gehoord: nou als ik het niet wist, lijkt het gewoon alsof je teveel hebt gegeten tijdens kerst.
3 jaar geleden
Reactie op Sanned89
Ik vind zo’n reacties wel erg lastig. Maar blijkbaar hoort dit bij zwanger ...
Ooooh die laatste zin heb ik ook zooooo vaak gehoord 😅🙃
3 jaar geleden
Reactie op LAMela89
Ik heb het juiste de andere kant uit, ik ben 23 weken en mijn buik is echt ...
Hier ook, weet je zeker dat het er een is?? Nou dacht dat jje al verder was! Nou, dan krijg je het nog zwaar. Pffff heel motiverend! 😔 maar gelukkig zijn we niet alleen 🙋🏼♀️