12 Reacties
2 jaar geleden
https://www.blokker.nl/bestway-baby-zwemring-safe/2026594.html?gclid=CjwKCAjwxaanBhBQEiwA84TVXMdn_2y1haaikpXjkK0AbyGnWS2Wu_YMhTiQNiw2uhEZNxbc_AKiehoCPqYQAvD_BwE
Ik heb deze gehaald. Toevallig gevonden bij de wibra voor €5,-
2 jaar geleden
Reactie op Kuma
Bedankt! Is dit ook voor jonge baby's zoals 3 maanden?
2 jaar geleden
Reactie op Selena92
Bedankt! Is dit ook voor jonge baby's zoals 3 maanden?
Staat alleen bij tot 11kg. Onze meid is net 3maand weegt 5,8kg is 58cm... eerlijk... ik vond haar net aan te klein voor de band... maar het kon wel...ik ondersteunde haar billen wel regelmatig zodat ze wat rechter erin ging zitten.

2 jaar geleden
Ik heb deze en zoonlief vind het echt GE-WEL-DIG. Heb hem tot nu toe alleen thuis in bad gebruikt als we samen in het grote bad gaan haha. Ze liggen een soort op hun buik waardoor ze ook geen zithouding aannemen zonder dat ze dit zelf nog niet kunnen, dat is denk ik ook beter voor de rug. Plus je kan de band lang blijven gebruiken en ook gebruiken om je kind te leren zwemmen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/de-veilige-baby-zwemband-zwemtrainer-swimtrainer-classic-rood/9200000112587989/?Referrer=ADVNLGOO002027-S--9200000112587989&gclid=EAIaIQobChMIqvugp__6gAMVMpCDBx0Czg7kEAQYAiABEgJtxvD_BwE
2 jaar geleden
Reactie op Bosdieren
Ik heb deze en zoonlief vind het echt GE-WEL-DIG. Heb hem tot nu toe alleen ...
Ik zat toen te twijfelen met deze... vond het er erg ongemakkelijk uitzien... en ook prijzig aangezien ik niet weet hoevaak ik ga zwemmen met de kleine...
Maar nadat ik de band heb gebruikt en idd zoals je zegt.. de mijne kan nog niet zelfstandig zitten... zag het er ook redelijk ongemakkelijk uit.
Dus alsnog zit ik te twijfelen of ik deze alsnog ga kopen de eerst volgende keer als ik wil zwemmen
2 jaar geleden
Reactie op Bosdieren
Ik heb deze en zoonlief vind het echt GE-WEL-DIG. Heb hem tot nu toe alleen ...
Deze is perfect voor 3 maanden!
2 jaar geleden
Reactie op Kuma
Ik zat toen te twijfelen met deze... vond het er erg ongemakkelijk uitzien. ...
Je kind van 3 maanden erin stoppen is wat ongemakkelijk, al wordt je handiger als je het vaker doet. Maar mijn zoon vind ik er absoluut niet ongemakkelijk in liggen. Hij ligt op zijn buik en steunt op zijn armen op de band. Net een soort tummy time.
2 jaar geleden
Wij hebben ook die gele gekocht, maar eerlijk: nog niet gebruikt. We zijn met haar wezen zwemmen zonder zwemband. Gewoon in onze armen drijven en ze vond het heerlijk. En we hebben haar kopje onder laten gaan. Naast ons waren er nog andere ouders, ook zonder zwemband. Plus: in het zwembad hadden ze die banden ook, dus die kun je pakken. Miss eerst zo voordat je wat aanschaft?
2 jaar geleden
Drijf maatje! Is een ring die om t nekje gaat, dus kunnen ze zelf vrij bewegen in t water