16 Reacties
één maand geleden
Och dit heb ik met mijn eerste zoontje gehad. Uiteindelijk met een slaapcoach erachter gekomen dat dit kwam omdat zijn eerste slaapje op een dag voor 9u plaatsvond.
Uiteindelijk dit proberen te rekken/steeds korter laten slapen als hij voor 9u in slaap viel. Uiteindelijk duurde het een week!
één maand geleden
Mijn baby komt soms rond 5:30 voor een voeding en dan slapen we samen verder tot 9uur
één maand geleden
Ik probeer ook voor 09:00 alleen een powernap van 10/15 minuten. Maar echte slaapje na 09:00. Hier ook een vroege vogel die rond 05:30 wel klaar voor de dag lijkt. Sowieso vanaf 04:00 onrustig. Doe deze ‘na 09:00’ pas de ochtenddut tactiek ook al een week, maar nog geen succes. Nu zitten we geloof ik ook in sprong 4/slaapregressie, dus dat zal ook wel niet echt helpen 😅
één maand geleden
Hier gaat die tussen 21:30/22:00 naar bed en slaapt ook sinds sprong 4 bezig is maar tot 05:00😅. erna pak ik hem lekker bij ons en dan is die wakker tussen 07:00/07:30
één maand geleden
Inderdaad niet te vroeg een dutje ‘toestaan’. Want dit is dan eigenlijk een verlenging van de nacht heb ik wel eens gelezen. Misschien heb je hier iets aan:
https://www.bureauvanslaap.nl/post/vroege-vogel-vroeg-wakker-worden