16 Reacties

één maand geleden

Volg

één maand geleden

Wij zitten juist ‘vast’ in het late ritme, van 23.00 tot 10.00 😅

één maand geleden

Och dit heb ik met mijn eerste zoontje gehad. Uiteindelijk met een slaapcoach erachter gekomen dat dit kwam omdat zijn eerste slaapje op een dag voor 9u plaatsvond. Uiteindelijk dit proberen te rekken/steeds korter laten slapen als hij voor 9u in slaap viel. Uiteindelijk duurde het een week!

één maand geleden

Reactie op ×Jon

Och dit heb ik met mijn eerste zoontje gehad. Uiteindelijk met een slaapcoa ...
Dit voelt zo lullig haha. Dan is hij compleet oververmoeid..

één maand geleden

Hier voed ik hem vaak in mijn eigen bed en dan vallen we allebei weer in slaap (hij wel in mijn armen). Vanaf 07.00 is hij wel echt klaarwakker

één maand geleden

Mijn baby komt soms rond 5:30 voor een voeding en dan slapen we samen verder tot 9uur

één maand geleden

Hoelaat gaan jullie kindjes de nacht in dan?

één maand geleden

19:30 in bad, 20:00 fles in bed en dan slaapt ze tot de volgende ochtend en komt dan vaak tussen 6 &7, als we haar dan wegleggen slaapt ze wel weer verder tot 09/10.. maar als ze naar de opvang gaat is het weer anders omdat ze dan niet gelijk terug gelegd word.

één maand geleden

Reactie op qqww

19:30 in bad, 20:00 fles in bed en dan slaapt ze tot de volgende ochtend en ...
Fles in bed bedoel ik bij mij in bed, en leg haar soms wakker of soms slapend dan in eigen bed

één maand geleden

Misschien wat later naar bed proberen? Rond 1930? Of voor bed lekker in bad

één maand geleden

Oké! Ik geef ook wel een klein flesje dan maar valt niet altijd weer in slaap. Ik geef 4 schepjes en dan bij echt wakker later grote fles. Hoeveel geven jullie dan in de nacht?

één maand geleden

Reactie op BB1121

Dit voelt zo lullig haha. Dan is hij compleet oververmoeid..
Het is ook lullig, maar na 3 weken elke dag om 4.30/5u de dag beginnen is voor niemand leuk. Het heeft wel geholpen

één maand geleden

Ik probeer ook voor 09:00 alleen een powernap van 10/15 minuten. Maar echte slaapje na 09:00. Hier ook een vroege vogel die rond 05:30 wel klaar voor de dag lijkt. Sowieso vanaf 04:00 onrustig. Doe deze ‘na 09:00’ pas de ochtenddut tactiek ook al een week, maar nog geen succes. Nu zitten we geloof ik ook in sprong 4/slaapregressie, dus dat zal ook wel niet echt helpen 😅

één maand geleden

Hier gaat die tussen 21:30/22:00 naar bed en slaapt ook sinds sprong 4 bezig is maar tot 05:00😅. erna pak ik hem lekker bij ons en dan is die wakker tussen 07:00/07:30

één maand geleden

Inderdaad niet te vroeg een dutje ‘toestaan’. Want dit is dan eigenlijk een verlenging van de nacht heb ik wel eens gelezen. Misschien heb je hier iets aan: https://www.bureauvanslaap.nl/post/vroege-vogel-vroeg-wakker-worden