8 Reacties

één maand geleden

Ik herken het Wij gaven kruidvat extra care voeding 2 maanden lang En toen 1x per 4 dagen Ik las goede verhalen over hero voeding en albert hein biologische fles voeding We gebruiken sinds 2 wk albert hein bio flesvoeding en dit gaat zoooo goed Na 4 maanden struggelen met zijn ontlasting heeft hij nu dagelijks een poepluier De extra care hielp bij ons dus niet! Heel gek.

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ik herken het Wij gaven kruidvat extra care voeding 2 maanden lang En toen ...
Bedankt voor je reactie! Hoelang hebben jullie die extra care voeding geprobeerd? De ene zegt dat je het twee weken de tijd moet geven voordat de darmpjes er aan gewend zijn. Wil ook niet te snel en vaak switchen, dat zal ook niet best zijn voor dr darmpjes

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ik herken het Wij gaven kruidvat extra care voeding 2 maanden lang En toen ...
Te snel gelezen. Jullie hebben dat dus 2 maanden geprobeerd. Ben je dan daarna ook stapsgewijs naar de AH Voeding gegaan of in 1 keer over? Ze krijgt nu natuurlijk ook hapjes..

één maand geleden

Reactie op NS91

Bedankt voor je reactie! Hoelang hebben jullie die extra care voeding gepro ...
Wij hebben extra care 2 en halve maand gegeven. Ik was het opgegeven moment zo zat dat hij zo weinig poepte. Toen weer rond gezocht en uitgekomen op bio voeding albert hein. Nou had veel eerder moeten doen Wij hebben idd het wel de tijd gegeven ruim 2 maanden. Maar als je na 2 weken niks merkt aan verschil werkt het dus niet hoor

één maand geleden

Reactie op NS91

Te snel gelezen. Jullie hebben dat dus 2 maanden geprobeerd. Ben je dan daa ...
Ehm eerst half half. En na 2 dagen gewoon helemaal albert hein voeding Onze baby krijgt ook hapjes. Ik gaf expres al geen dingen die verstoppend werken maar dat kan nu wel weer gelukkig want hij poept nu gewoon goed

één maand geleden

Reactie op carmenflower

Ehm eerst half half. En na 2 dagen gewoon helemaal albert hein voeding Onze ...
Welke dingen kwa hapjes hebben jullie toen vermeden en welke dingen juist wel gegeven? Waar heb je dst gevonden van de AH biologische voeding? Had jullie kleintje er ook echt last van, van de obstipatie?

één maand geleden

Geen ervaring, maar even inhakend op de reacties: wij geven al vanaf de geboorte AH bio kunstvoeding (geen bv gegeven) en tot op vandaag elke dag een goede poepluier gehad!

één maand geleden

Reactie op NS91

Welke dingen kwa hapjes hebben jullie toen vermeden en welke dingen juist w ...
Banaan en wortel schijnt stoppend te zijn Ah biologische voeding gewoon ergens gevonden op een forum ofzo, na heel wat google werk De hero kwam ook goed naar voren maar albert hein toch gekozen Ja onze baby had last vd obstipatie veel windjes en persen en huilen door krampen Je moet doen wat voor jou goed voelt hoor! ☺️