10 Reacties
9 maanden geleden
Je zou het flesje steeds met beetjes kunnen minderen en zo afbouwen? Mijn dochtertje dronk ook nog best lang een nacht fles. Had er zelf geen moeite mee, hield vanzelf op.. ga vooral op je gevoel af ieder kindje heeft andere behoeftes
9 maanden geleden
Misschien mijn mening. Maar het is toch raar dat de opvang bepaalt dat ze vanaf de dreumesgroep geen melk meer mogen?
Naam mijn mening is dat aan de ouders en niet aan de opvang.
9 maanden geleden
Reactie op LisanneSeinen
Misschien mijn mening. Maar het is toch raar dat de opvang bepaalt dat ze v ...
Dat vind ik nu ook!
Hier wordt vanuit organisatorisch oogpunt gekeken omdat fles geven meer tijd kost dan dreumes aan tafel. Het gaat mi dan om economisch punt en niet om kindgericht werken of belang van het kind
9 maanden geleden
Reactie op Verica Markovic
Je zou het flesje steeds met beetjes kunnen minderen en zo afbouwen? Mijn d ...
Dank je! Ja gaan we indd ook maar proberen komende week :) vind het ook niet heel erg, kost me hooguit een kwartier maar dus meer bang dat ik haar er iets mee aangeleerd heb. Maar ook wat je zegt; het zal vanzelf ophouden 😊
9 maanden geleden
Reactie op LisanneSeinen
Misschien mijn mening. Maar het is toch raar dat de opvang bepaalt dat ze v ...
Ja ik was ook verbaasd toen ik het hoorde. Wist ook niet of dit overal zo gaat of dat dit hun eigen beleid is… maar zo te horen dat laatste 🥲 verder gelukkig een fijne opvang maar wat GroeneAgaat ook zegt; er wordt dan meer vanuit organisatorisch oogpunt gekeken..
9 maanden geleden
Toevallig was ik deze week nog bij het consultatiebureau.
Onze dochter heeft ook nog een nachtfles van 120+4 en hun zeiden dat het heel normaal is dat kinderen nog een nachtfles hebben en hem dan nog gewoon nodig hebben omdat ze zoveel aan het ontwikkelen zijn. En als ze er aan toe zijn vanzelf laten staan.
Ben wel benieuwd wanneer het gebeurt haha 🙈