11 Reacties
3 maanden geleden
Hii, Ons zoontje is 13 weken en zit ook op 4 flessen per dag van 180+6! Dit is nu ongeveer 1 week zo.
Ik moest hem telkens uit zn diepe slaap halen voor de avond fles dus heb hem gewoon laten liggen en nu slaapt hij ook door tot 6/7 uur.
Ons zoontje laat er 4 / 5 uur tussen en krijgt dan rond 20/21 de laatste fles!
3 maanden geleden
Wij laten het ook afhangen van onze meid. Soms komt ze nog in de nacht en dan krijgt ze 5x 150 en als ze doorslaapt 4x 180!
3 maanden geleden
Ik vroeg me dit al af hoe ik dit moest gaan doen nu die van mij voor het eerst door heeft geslapen van 20.30 tot 5:30. Als het aan haar was sliep ze nog langer door want ze was niet helemaal wakker maar heb haar toch een fles gegeven met het oog op dat ze anders te weinig zou krijgen…. Maar dat hoeft dus niet als ik dit zo lees.
3 maanden geleden
Onze zoon is 13 weken en heb afgelopen week contact hierover gehad met cb. Wij mochten het uitproberen en hij slaapt door.
Ik zou het gewoon doen als hij goed op gewicht is. Het is zoveel fijner dat ze de late avondfles en nachtfles niet meer hoeven 🫣
3 maanden geleden
Onze dochter van 12 weken doet dit nu ook sinds 3 dagen. Maakte me ergens ook onzeker, want is het niet te vroeg? Maar anderzijds; ze is goed op gewicht, slaapt heerlijke lange nachten en is vrolijk en tevreden. Wat mij betreft prima dus 🤭 Ik denk dat we in onze handen mogen klappen haha 🙏
3 maanden geleden
De rede waarom ik deze app gevonden heb, gelukkig ben ik niet de enige.
Mijn dochter is nu 10+6 weken en slaapt nu al een week goed door snachts, geef haar dan ook 5x 150 door de dag
In het begin vond ik dat wel eng, vroeg me af of het wel goed was, maar als ze honger heeft of luier is vol laat ze dat wel gelukkig merken.
Heb gelezen dat max 12 uur zonder voeding mogen op deze leeftijd.
En nu probeer ik dan laatste flesje 180 ipv 150.
Blij om te lezen dat meer dit hebben en prima is