6 Reacties

3 maanden geleden

Ook spuugt ze trouwens ineens na iedere fles. Dit deed ze echt nooit, is pas sinds de afgelopen week.. Maar goed, dit zou misschien wel met de warmte te maken kunnen hebben?

3 maanden geleden

Hier helemaal geen last gehad van krampjes en nu met 11 weken (sinds weekend) ook opeens huilen en kramp. Ik heb geen idee waarom nu, zelfs met 6/8 weken geen last van gehad. Ik hoop dat het het warme weer is…

3 maanden geleden

Grotendeels herkenbaar helaas. Ons zoontje wordt zaterdag 12 weken oud en Sinds een ruime week doet hij overdags constant maar kleine slaapjes van een halfuur a hooguit 45 minuten terwijl hij eerder overdags weleens 2 a 3 uur lang sliep. Tussen de slaapjes door ook vaak erg onrustig, moeilijk in slaap te krijgen, veel huilen. Behoorlijk vermoeiend.. soms voelt het net alsof je met niks anders meer bezig bent dan je baby wiegen en in slaap zien te krijgen. Ons kindje lacht gelukkig in momenten nog wel en blijft de nachten daarentegen wel goed slapen zonder nachtvoeding maar ik weet ook niet precies wat er aan de hand is

3 maanden geleden

Reactie op lcupedo

Grotendeels herkenbaar helaas. Ons zoontje wordt zaterdag 12 weken oud en S ...
Dit klinkt heel herkenbaar, bij ons zoontje precies hetzelfde. Hij wordt zondag 12 weken. Slapen in de nachten gaat prima, overdag echt wel drama af en toe. Korte slaapjes en soms niet in slaap te krijgen.

3 maanden geleden

Ik zou gewoon weer de osteopaat bezoeken!

3 maanden geleden

Ik denk warmte en sprongetje misschien? Ons zoontje is ook erg onrustig heel hangering wil alleen maar bij ons zijn en eigen bedje weigert hij en niet willen slapen overdag alleen als ik hem in slaap wieg 😬