30 Reacties

4 maanden geleden

Vallen jullie kindjes gemakkelijk in slaap, zo tussen 16.00-19.00? Hier heeft ze er toch echt wel wat moeite mee (11 weken oud)

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Vallen jullie kindjes gemakkelijk in slaap, zo tussen 16.00-19.00? Hier hee ...
Nee is verschillend hoor. Ze is gister en vannacht zelf in slaap gevallen. Vandaag is het weer drama...met the flow mee

4 maanden geleden

Meestal 15:00 fles, dan rond 16.30 slapen tot max 17.30. Lekker nog in badje. Dan 18.45 fles en 19.00 slapen. Flessen om de 4 uur zoiets

4 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Nee is verschillend hoor. Ze is gister en vannacht zelf in slaap gevallen. ...
Wat doe je dan :)? In de draagzak of toch wakker houden

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Wat doe je dan :)? In de draagzak of toch wakker houden
Die van ons ligt sinds een week met de slaapjes in bed. Bed vandaag in de middag ontregeld want wilde niet slapen en uiteindelijk is het ook niet gelukt met als resultaat dat wij op dit moment een oververmoeide baby hebben en al sinds 1800 mee bezig zijn. We hebben eerst ritme proberen te herpakken, kijkend naar haar signalen. Elke keer bij wegleggen wakker en krijsen. Wisselen met elkaar. Wisselen van manier in slaap komen ( wiegenz soms even liggen voor rust) en uiteindelijk zijn we nu gan douchen en heb ik haar een massage gegeven. Dat ging goed voor ong 10 min en toen ging ze weer aan. Ze ligt nu aan de borst. Maar bij het vorige voedings moment werd ze wakker met in bed leggen. Dus vandaag zijn wij het riedeltje af aan het gaan.......ze zag er net zo vermoord uit van al het huilen..heul zielig

4 maanden geleden

Reactie op Maaike1810

Die van ons ligt sinds een week met de slaapjes in bed. Bed vandaag in de m ...
Oooh! Ik hoop dat ze uiteindelijk in slaap is gevallen 🙏🏼

4 maanden geleden

Reactie op ElmH

Oooh! Ik hoop dat ze uiteindelijk in slaap is gevallen 🙏🏼
Uiteindelijk om 2215. Nadat we gedoucht hebben en een massage en weer aa de borst. Zo zie je maar gen dag is hetzelfde. Ze heeft geslapen tot 0515 gevoed en weer even terug tot nu

4 maanden geleden

Hier slaapt ze meestal rond 16.00 uur/ 16.30 uur nog even in de draagzak. Rond 17.30 uur geef ik haar nog wat voeding als ze wil. Ik leg haar altijd rond 18.00/ 18.15 uur op bed. Dat gaat heel goed.

4 maanden geleden

Onze zoon slaapt, drinkt en speelt niet op vaste tijden. Slaapt 1x in bed overdag das meestal tussen 12:00 en 14:00 de rest naar behoefte in de box of op de arm of in de kinderwagen. Slaapt de nacht door. Laatste fles tussen 21:00 en 23:00 en slaapt dan 8 uur aan een stuk. Als hij dan alleens wakker word 's nachts dan is dat makkelijk te stillen met zijn speentje. Dit hebben we met onze dochter ook zo gedaan. Werkt top, komt niks te kort. Overdag drinkt hij om de 3a 4 uur tussen de 100 en 150 ml. Hij is nu 9 weken, groeit goed, is heel alert en slaapt goed. Wij zijn heel relaxt met alles en dat merken we in beide kinderen terug. Ik werk in de kinderopvang en kan uit ervaring spreken dat vaste strakke ritmes en daar ook niet van af mogen wijken meestal veel bewerkelijkere gespannen kinderen zijn.

4 maanden geleden

Reactie op Beauvgw

Onze zoon slaapt, drinkt en speelt niet op vaste tijden. Slaapt 1x in bed o ...
Moet ik wel zeggen dat beide kinderen buikslapers zijn, de eerste weken was zoeken en hebben we daar niet over nagedacht maar als je zoiets eenmaal doorhebt en matras etc erop aan kan passen, dan is dat een wereld van verschil met slapen.