23 Reacties
24 dagen geleden
Ik probeer er alles aan om het naar 18:30 te rekken haha, maar 18uur komt regelmatig voor! Alleen dan wel vaker 7uur wakker ipv 8uur in de ochtend
23 dagen geleden
Ah fijn dit topic. Ik ga dat ook eens proberen want dat laatste slaapje lukt hier ook niet.
23 dagen geleden
Ja hier! Het schijnt ook dat ze rond 18:00 uur melatonine, het slaaphormoon aanmaken. Ik kom vaak ook ‘slecht’ uit met de dutjes waardoor hij om 16:00 uur wakker wordt. Dan wil hij eigenlijk 17:30 uur al wel naar bed. Ik rek het tot 17:45 uur naar boven gaan.
Ik vind het prima; hij doet overdag 3 dutjes en slaapt ‘s nachts het klokje rond. Heb ik best een lange avond voor mezelf :)
23 dagen geleden
Onze zoon sliep niet dus we zijn met een slaapcoach aan de slag gegaan. We mogen van haar het laatste dutje overal laten doen omdat deze heel erg lastig is, maar wel belangrijk (dus niet in bed). Bv in de kinderwagen, auto, draagzak etc. Bij mij ligt hij meestal op m’n borst en slaapt meestal wel een halfuurtje ;). Hij gaat om 19.00 naar bed, maar als ze gewoon goed slapen als ze 18.00 naar bed gaan zou ik dat ook helemaal prima vinden hoor
23 dagen geleden
Klinkt super netjes in mijn ogen. Ik doe een soort van maar wat. Na 16 uur slapen lukt vaak ook slecht. En dat betekend bij mij dat ze echt wakker is tto 20 of 21 uur. Dat leek mij een soort van extreem maar ik volg wel haar humeur.
Ach, als we naar ons kindje kijken en ze zijn blij dan zal het goed zijn!
23 dagen geleden
Reactie op maria_1234
Klinkt super netjes in mijn ogen. Ik doe een soort van maar wat. Na 16 uur ...
Ze slaapt (tussen de voedingen door) wel echt vaak tot 08 of 09 in de ochtend als we niet op stap moeten.
Ja vind ik ook heftig lang.
Mijn zoontje was altijd tussen 04 en 06 wakker en nu nog steeds een vroege vogel 😅 ach, quality time met hem
22 dagen geleden
Reactie op Mandyvdijk
Onze zoon sliep niet dus we zijn met een slaapcoach aan de slag gegaan. We ...
Heeft de slaapcoach jullie geholpen? En hebben jullie je zoontje moeten laten huilen om te leren slapen of lukte het zonder traantjes? Hier ook eentje die veel moeite heeft met slapen en overdag na veel moeite alleen in de draagzak in slaap valt
22 dagen geleden
Yep hier ook hoor. Ze komt vaak zo uit met haar dutjes overdag.
Rond 6en gaan we douchen en dan nog een fles, vaak slaapt ze voor half 7 al
Komt meestal nog een keertje in de nacht en slaapt dan tot een uur of 6-7.
Ik maakte me er eerst heel druk om maar het gaat op deze manier veel relaxter dan er nog een dutje tussen proppen zodat ze wat later naar bed gaat
21 dagen geleden
Hier ook! Tegen 18.00 wordt ze moe en zeurderig. Om 18.30 meestal echt klaar en dan pyama en slaapzak en dan boven de laatste fles en dan gaat ze de nacht in en slaapt ze tot 09.00 de volgende ochtend 😅