12 Reacties
2 weken geleden
Pff blij dat je dit deelt hier ook net zo, de hele dag 'zeuren' voor mn gevoel. Wil ook veel getild worden of tut. Eten wisselend! Nog maar niet te spreken over dat middag en avond dutje ze huilt meteen zodra ze erin gaat en houdt ook niet meer op.. we helpen haar maar door op schoot te nemen hoe pakken jullie dat aan? Zijn niet van het laten huilen en werkt ook niet hier..
2 weken geleden
Reactie op Anoniempje07
Pff blij dat je dit deelt hier ook net zo, de hele dag 'zeuren' voor mn gev ...
Jaa opgetild en tut net zo hier. En de tut wilde ik afbouwen naar enkel slapen en overdag bij ontroostbare momenten.. nou niet dus.. slapen net zo en dan slaap je zelf net en schrik je wakker door het huilen .. 🥲🥹
2 weken geleden
Heel herkenbaar. Hier ook een intens verdrietig jongetje tijdens het slapen. Is ook nog eens goed verkouden dus hebben een paar gezellige nachten gehad!
2 weken geleden
Hier eentje van bijna 19 maanden. Heeft ongeveer vanaf 18 maanden niet willen eten, slapen enorm moeilijk, maar ik kan je zeggen: het is echt een fase!! Hij wordt weer vrolijker overdag, eet als een beer momenteel. Slapen is hier altijd een dingetje geweest maar we hadden enorm onrustige nachten en vroege ochtenden (5.00 wakker soms), maar vanochtend mochten we weer eens 'uitslapen' tot 7.00. Durf het nog niet te hard te roepen, maar het gaat de goede kant op.
Wel kan ie nog lekkere driftbuien hebben en flink mopperen, maar tussendoor lachen we enorm met en om hem.
2 weken geleden
Reactie op Joyce94x
Ik herken voor het eet gedeelte. Onze zoon eet ook echt bijna niks. Groente ...
Jaa.. daar ben ik dus ook bang voor. Aardappels en groente is zo lastig geworden. Soms doe ik het op een lepel met een stukje vlees.. maar lukt ook niet altijd na een paar happen heeft ze me door 😂
2 weken geleden
Herkenbaar met name het inslapen ‘s avonds en wakker zijn ‘s nachts. Ohja en slapen op de opvang is ineens een probleem. Meer mama’s dit dag laatste herkennen?
Toevallig net ChatGPT gevraagd of ik mijn goede slaper nog terug krijg….
Alles is blijkbaar een fase, maar deze met 1,5 jaar is een pittige. Jeminee!