51 Reacties

4 maanden geleden

Mijn kleintje is 9 weken. Die gaat 18:30 naar bed en die laat ik komen wanneer hij dat zelf wilt. Dit is meestal rond 2:00 en dan tot 6:30

4 maanden geleden

Ik doe het ook niet. Hij drinkt de fles sowieso niet door de moeheid en hij komt dan elke 3uur. Schijnt dat ze rond 11 juist in diepe slaap komen dus zonde. Vanaf 19 00 slaapt mijn zoontje nu tot ong 02.00 en is 4weken nu

4 maanden geleden

Ik vraag me dit ook af, wij doen onze dochter tussen 1900-2000 naar bed. Ze slaapt dan de een enkele keer wel daar maar meestal niet en komt ze tussen 0230 0430. Als ik haar om 2300 wakker maak voor een voeding komt ze rond 0100 alweer en slaapt daarna tot 0500. Het lijkt mij dat ze uiteindelijk wel gaat doorslapen vooral als ze meer wakker is overdag

4 maanden geleden

Deed mijn zoon ook. Maar wij hebben het wel gedaan en zo het nacht ritme geleerd. Half 11 laatste fles en half 7 de eerste. Ookal komt die half 5, om half 7 weer geven. Zo gaan ze hum biologische ritme verplaatsen

4 maanden geleden

Hier hetzelfde dilemma gehad want ongeveer hetzelfde verhaal. Geprobeerd jier km wakker te maken en re voeden maar had geen positieve impact op de nacht... maar elk kindje is anders natuurlijk 😉. Ik laat haar dus nu gewoon doen en ik zal het wel zien als ze wakker wordt. Jaar blok van 5u - 5.5u slaap start hier ook tussen 19u en 20u30.

4 maanden geleden

Herkenbaar! Met mazzel (maar niet altijd) slaapt ze ongeveer van 20 tot 01 of 02. Als ik dan denk ik maak haar om 23 nog even wakker dan is ze er om 0130 weer klaar voor en daarna weer iedere 3 uur. Dan denk ik dus ja ik laat liever dan savonds die lange ruk erin.

4 maanden geleden

Reactie op Mandy Krouweel

Deed mijn zoon ook. Maar wij hebben het wel gedaan en zo het nacht ritme ge ...
En wat als hij na die van 2230 om de 3u kwam? Of deed hij dat niet?

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

Dan gewoon geven. Hij gaat vanzelf die lange ruk wel maken. Mijn zoontje krijgt nu om 22.30 vaak een droom voeding en komt de rest van de nacht niet meer. Maar als hij wel komt dan krijgt die het gewoon. Zolang je die laatste en eerste fles maar elke dag om dezelfde tijd geeft

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

Ze moeten een beetje wennen aan wanneer ze die lange ruk maken. Als ze begin van de avond die lange ruk maken moet je proberen dat te verplaatsen

4 maanden geleden

Ze moeten een beetje wennen aan wanneer ze die lange ruk maken. Als ze begi ...
Dus jouw tip is om toch door te zetten met die late voeding in de hoop die lange ruk te verschuiven?

4 maanden geleden

Reactie op maria_1234

Dus jouw tip is om toch door te zetten met die late voeding in de hoop die ...
Ja, zo heeft de kinderarts het ons bij de eerste geadviseerd en dit hebben we bij de 2e ook gedaan. En bij beide werkte dit top

4 maanden geleden

Ja, zo heeft de kinderarts het ons bij de eerste geadviseerd en dit hebben ...
En hoelang moest je dat volhouden totdat ze dat deden?

4 maanden geleden

Ja, zo heeft de kinderarts het ons bij de eerste geadviseerd en dit hebben ...
Oké dan ga ik toch even doorzetten na een aantal losse keer teleurstellend proberen haha. Hopelijk vlot resultaat

4 maanden geleden

Deed mijn zoon ook. Maar wij hebben het wel gedaan en zo het nacht ritme ge ...
En hoeveel geef je dan als ze bijv om half 6 komtn

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

En hoeveel geef je dan als ze bijv om half 6 komtn
Een volle fles. Dan vullen ze die wel weer aan een uurtje, anderhalf uur later

4 maanden geleden

Een volle fles. Dan vullen ze die wel weer aan een uurtje, anderhalf uur la ...
Lust ie dan nog wel wat een uur later 🙈

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

Lust ie dan nog wel wat een uur later 🙈
Misschien weinig. Maar je moet het even volhouden zodat die uiteindelijk dat uurtje gaat schuiven

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

En hoelang moest je dat volhouden totdat ze dat deden?
En dit haha?

4 maanden geleden

Reactie op Samm_

En dit haha?
Bij ons duurde het een weekje voordat die de lange ruk in de nacht ging maken en na 2 weken sliep die de nachten door. Maar af en toe wil die nu of wat eerder komen of toch een fles willen in de nacht en dat is ooe

4 maanden geleden

Ik geef ook gewoon nog een voeding tussen 22.00 en 23.00, vaak een droomvoeding als ze niet wakker wordt. Ze komt nu nog wel tussen 3 en 4 uur sochtends en dan geef ik een volle fles. Ik hoop dat ze binnenkort er langer tussen laat zitten