51 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op mxxxd
Slaaptraining zeker? Dit is enorm slecht hoor
Mag ik vragen wat hier precies slecht aan is? Een ritme aan leren?
4 maanden geleden
Reactie op Saar1705
Ik geef ook gewoon nog een voeding tussen 22.00 en 23.00, vaak een droomvoe ...
Komt vanzelf. Helaas kun je dit niet forceren.. uiteindelijk slapen ze allemaal een keer door!
4 maanden geleden
Onze kleine gaat rond 19:30u slapen, laatste voeding rond 18:30-19:00u, slaapt dan door tot 04:00u.... Wakker maken om 22:00u heeft echt geen nut, heel slaperig nog en drinkt nauwlijks. Hij is nu 9 weken en groeit wel goed. Drinkt wel weinig vind ik, maar CB zegt hij groeit goed dus wakker maken hoeft niet.
4 maanden geleden
Reactie op Quinty Wijnschenk
Ik vraag me dit ook af, wij doen onze dochter tussen 1900-2000 naar bed. Ze ...
Dit hebben wij ook zo ervaren. Als we juist wakker maken, komt hij veel eerder in de nacht. Nu rond 19:30u slapen en komt dan om 04:00. Voeding geven vervolgens verder slapen tot 06:30u. Morgen 9 weken. Maakte me eerst wel zorgen zo lang geen voeding, maar CB zegt is prima zo hij groeit goed.
4 maanden geleden
Reactie op Ivuurk
Dit hebben wij ook zo ervaren. Als we juist wakker maken, komt hij veel eer ...
Je hebt kans dan dat de kleine straks gaat doorslapen van half 8 tot half 8. Die fles zullen wij dan straks weer moeten vervroegen (half 11 fles). Op zich denk ik dat dat ritme ook helemaal prima is toch? Uiteindelijk trekken ze het zelf recht! Ons voordeel is dat onze zoon al slapend goed drinkt
4 maanden geleden
Wauw, vol verwondering heb ik jullie berichten gelezen afgelopen dagen. Onze kinderen konden we de eerste maanden niet savonds in bed leggen.
Vandaag dacht ik, ik ga dat ook proberen, om 19u de nacht beginnen en dan ‘s avonds nog een (droom)voeding. Helemaal blij waren wij dat hij inderdaad in slaap viel. Echter konden wij om 19.30 hem weer naar beneden halen. Hij heeft ons echt nog nodig in de avond. Hihi…. ❤️
4 maanden geleden
Hier krijgt ze om 19 uur een fles met slaapzak aan, in het donker en gaat dan meteen naar bed. Om 24 uur een droomvoeding. Hierna komt ze pas weer tussen 6:30 en 7. Komt ze 's nachts nog dan krijgt ze 60 cc. Indien ze vóór 4 uur komt krijgt ze 60 cc en dan om 7 uur een volledige voeding van 150 cc. Komt ze ná 4 uur dan krijgt ze 60 cc en om 7 uur 90 cc (dan heeft ze bij elkaar toch een volledige voeding van 150 cc op)
Ze krijgt hier 5 x 150+5 bij 5 kg en ruim 8 weken
4 maanden geleden
Ik ben verbaasd dat alle babys al zo lang slapen.die van ons,6 weken, ben ik blij als hij vier uur achter elkaar slaapt snachts,dus die ga ik echt niet wakker maken.. proberen hem nu wel na voeding tussen 19-20 naar boven in bed/ donkere kamer te leggen.soms slapend ,soms wakker/ gapend in bed in de hoop dat hij gaat slapen
4 maanden geleden
Reactie op Witlof
Ik ben verbaasd dat alle babys al zo lang slapen.die van ons,6 weken, ben i ...
Zelfde hier ook
Geef bv en hij komt echt elke 3 a 4 u
22u dan vaak weer 1u daarna weer vaak rond 4 u en dan weer na 6 u het is altijd een verrassing.. maar veel slaap is het hier snachts nog niet voor mij🫠
4 maanden geleden
Reactie op Samm_
Nou hier weer gewoon na z’n voeding van 23 om 02 wakker grrrr. Hoop dat er ...
Hier 19.15 laatste fles en kwam om 01.55.. was eerst rond 1
Ligt ook aan je eigen ritme he. Wij gaan altijd 22.00 uur nr bed ivm 5.00uur wekkers voor werk.
23.00 vinden wij dus ook te laat in t normale ritme van ons
4 maanden geleden
Reactie op Samm_
Bij ons is het allebei niet ideaal😂. Zeker omdat ik nu dus zeker weet dat ...
Haha ja dat is rot🤣 we willen gewoon weer 8uur slapen hahah🙈🙈
4 maanden geleden
Om 23 uur was de laatste voeding klaar. Daar hadden we haar voor wakker gemaakt.
Mijn man vannacht enthousiast: "het is 4 uur en ze komt nu pas!"
4 maanden geleden
Reactie op Samm_
Jaloers!!! Super fijn.
Volgens mij was dit bij ons de 4e x dat we het probeerden.
P.s. ze heeft wel echt de halve avond aan de borst gehangen trouwens dus wie weet heeft dat ook geholpen