Onze 8 weken oude baby gaat rond 19u naar bed. Hij gaat dan vrijwel meteen braaf slapen. Ik twijfel nu of ik hem wel of niet rond 2300 wakker maak zodat ie (hopelijk) een lange nacht maakt.
Als ik het niet doe wordt hij rond 0030 wakker (en slaapt dus 5,5 aan een stuk). Daarna weer rond 0400 en 0700.
Als ik hem wel wakker maak rond 23 wordt hij rond 0230 wakker en rond 0630 en maakt hij dus helemaal geen “lange ruk” meer.
Hoe doen degene dit die hun kleine ook “vroeg” (dus rond 19u) in bed leggen?
Oké volhouden dus haha. Hoe oud is hij/zij? Onze zit ook midden in sprong 2 ...
Gister precies 7 weekjes. Rota was precies 1 week geleden bij ons.
Sprongetjes heb ik nog niks van gemerkt bij onze meid.
(Mijn zoontje was terror wat een verschil)
Wij maakte onze zoon altijd wakker rond 22/22.30 u maar dronk dat nauwelijks iets omdat hij zo moe was. Gister om 8 u en 9 u deelvoeding gegeven en dronk alles op en sliep tot 2.30 u en daarna weer 7.00 u. Wij maken hem dus niet meer wakker denk k
Onze dochter slaapt bij ons beneden in de box of op onze borst tot we naar boven gaan en geven daar de laatste fles rond 22/23 en dan slaapt ze vaak tot 5/6
Onze dochter slaapt bij ons beneden in de box of op onze borst tot we naar ...
Ik doe dan ook trouwens de pyama dan pas aan en schone luier, dan word ze ietsjes wakker en drinkt ze de fles zo leeg dan leg ik haar weg en slaapt ze zo weer
Hi, mijn baby is 5 weken en ik geef hem een droomvoeding. Niet wakker maken en geen luier verschonen. Gewoon in z’n bedje laten en in zijn slaapzak. Ik geef hem dan de fles en daarna slaapt die door tot 04:30 en dan weer rond 07:00.