6 Reacties

3 maanden geleden

Wij hebben hem ook binnenkort :) volgens mij is het fijn om wat paracetamol in huis te hebben. Verder volg ik ook graag!

3 maanden geleden

Reactie op ElmH

Wij hebben hem ook binnenkort :) volgens mij is het fijn om wat paracetamol ...
Dat heb ik! Daar had ik al rekening mee gehouden 鈽猴笍

3 maanden geleden

Ik zorgde zelf dat ik de dagen na de vaccinatie weinig te doen had qua activiteiten. Zo had ik dan lekker de tijd en rust om eventuele klachten als relaxte mama op te vangen :)

3 maanden geleden

Afgelopen maandag heeft onze kleine de eerste gehad! Ze vond de prik zelf niet zo interessant, een klein gilletje maar dat was het dan ook. Ze hadden aangegeven dat ze last kon krijgen, en hebben we idd gemerkt. Kleine meid had verhoging en moest veel jammeren. Ook slapen zat er niet echt in, terwijl ze normaal altijd zo 3-4 pakt. Sinds vandaag is ze weer een beetje de oude gelukkig.

3 maanden geleden

Ik zou je zoontje zijn romper en shirtje al aandoen voor ze de prikjes zetten. Mocht hij heel overstuur zijn hoef je alleen het broekje nog maar te doen. Als je alles nog moet is dat vervelend. Verder idd paracetamol al in huis hebben en de dagen erna vrij houden. Mijn oudste had van de 1e prikjes geen last , maar van de 2e juist heel erg

3 maanden geleden

Enige wat ik kan bedenken wat je niet moet doen is vooraf paracetamol geven. Dat vermindert de werking. Mijn oudste was vaak wat hangerig en ziekig de dag/dagen erna, dus daar hield ik in de planning rekening mee.