7 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb dit bij mijn eerste 2 zwangerschappen gehad. Pas na 26 weken begon de buik ietsjes te vormen. Zwangerschap 1 maar 2 kilo aangekomen op het einde. Zwangerschap 2 , 6 kilo aangekomen op het einde. Zwangerschap 2 had dan weer wel de kleinste buik en kleinere baby. Het kan allemaal!

2 jaar geleden

ik lees even mee, want ik heb precies hetzelfde 馃檲

2 jaar geleden

Mijn buik groeit wel maar mijn gewicht blijft hangen. Ik heb de 24 wkn controle gehad (geen echo) en alles groeide zoals t hoorde zei ze. Dus nu maak ik me geen zorgen. Is wel een totaal andere zwangerschap dan de vorige haha. Toen was ik al 9 kg aangekomen op dit termijn. Ben nu 25wkn

2 jaar geleden

Ik heb echt geen idee hoeveel m鈥檔 buik is gegroeid of hoeveel ik ben aangekomen. Is er een reden dat je dat meet, extra controle ivm een bepaalde omstandigheid ofzo?

2 jaar geleden

Ik ben vandaag 26 weken zwanger en ook nog maar 1 kilo aangekomen. M鈥檔 buik groeit wel behoorlijk onderhand 馃槄. M鈥檔 verloskundige maakt zich totaal niet druk!

2 jaar geleden

Bedankt voor jullie geruststellende reacties!

2 jaar geleden

Hier ook 24+3 weken en nog pas 2,2 kilo aangekomen! Super blij mee want door mn hoge bmi 'mag' ik maar max 10kilo aankomen. Zelf zegt mn verloskundige dat er vaker meiden heel weinig aankomen tot het 3e trimester, dus no worries!馃榿