6 Reacties

2 maanden geleden

Hier ook van de week voor de 3e x ongesteld geworden en t was nogsteeds zo heftig ben ook benieuwd wanneer het wat minder wordt

2 maanden geleden

Reactie op elmiiraa92

Hier ook van de week voor de 3e x ongesteld geworden en t was nogsteeds zo ...
Ow dat voorspelt nog niet veel goeds dus😅

2 maanden geleden

Bij mij was het juist minder erg, maar dit zal te maken hebben met m’n placenta die niet los kwam dus ik bij OK meteen helemaal schoon ben gemaakt. Wel was ik binnen 3 weken ongeteld, ben benieuwd of dat nu weer zo zou zijn aangezien ik voor m’n zwangerschap heel regelmatig was. Hoe was dat bij jullie ?

2 maanden geleden

Klopt, ik had dit ook 2e menstruatie na mijn keizersnede. Gewoon kraamverband nodig gehad want tampon was meer een soort stop in bad effect… 🙄

2 maanden geleden

Reactie op ourfamilyTRV

Bij mij was het juist minder erg, maar dit zal te maken hebben met m’n plac ...
Wauw na 3 weken al, wat snel! Nope ik heb nog nooit een regelmatige menstruatie gehad ivm pcos dus hier gaat dat niet op. Nu een cyclus van 36 dagen gehad, maar dit kan straks ook goed weer 20 of juist 80 dagen zijn.

2 maanden geleden

Ik ben nu 1 keer ongesteld geworden en dat was met 10 weken pp. Ik had idd hetzelfde, kraam verband bijna ieder uur moeten vervangen. Ik was zelfs doorgelekt tijdens het uiteten gaan. Schrok er echt van dat het zo erg was. Herkenbaar dus! Ben benieuwd naar de volgende menstruaties