6 Reacties

3 maanden geleden

Ik volg mijn dochter is 39,4 en denk dat ze er ook midden in zit

3 maanden geleden

Reactie op ingele88

Ik volg mijn dochter is 39,4 en denk dat ze er ook midden in zit
Ahh ook zo onrustig??

3 maanden geleden

Mijn zoontje van 7 weken ook in sprong 2 en inderdaad errruggggggg onrustig! Werd er ook even helemaal onzeker van maar ik probeer me er nu gewoon aan over te geven dat de ene dag chiller gaat dan de andere, hopelijk duurt het niet te lang voor onze kleintjes🍀

3 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Ahh ook zo onrustig??
Ja hele dagen niet willen slapen. Als ze slaapt dan is het op mij max 20 minuten dan begint ze met d'r gezicht in mijn te draaien en dan weer huilen. Heel hangerig niks is goed. Nauwelijks spelen..ik weet totaal niet meer wat ik momenteel met haar aan moet😔😅

3 maanden geleden

Ahhh lastig he! Hier zit ie al een extra flesje vandaag omdat ie er zo kort op laat zitten... maar goed, hij zal het nodig hebben! Ik ben vandaag wel beetje bang voor de nacht. En die warmte helpt ook niet mee heb ik het idee 😅

3 maanden geleden

Reactie op LindyDr

Ahhh lastig he! Hier zit ie al een extra flesje vandaag omdat ie er zo kor ...
Wij bakeren wel gewoon in omdat ze anders helemaal geen rust heeft. Overdag inbakeren accepteert ze helaas niet. Warmte is echt verschrikkelijk liefst wil ik in de middag gaan wandelen maar dat doe ik nu ook niet. Moet wel zeggen dat ze wel rustig wordt van in bad gaan