15 Reacties
2 jaar geleden
Hoihoi,
Wij zaten hier ook mee, destijds zelfde leeftijden kids. Wij zelf achterin paste met geen mogelijkheid. Wij hadden als oplossing: 1x maxicosi voor de baby aan zijkant, 1x maxicosi autostoel titan aan de zijkant en 1x maxicosi rodi in het midden! Dit hebben we geprobeerd bij de babywinkel en dit paste goed !
2 jaar geleden
Reactie op beebie4
Hoihoi,
Wij zaten hier ook mee, destijds zelfde leeftijden kids. Wij zelf ...
Dit werk bij ons nu ook! Precies ook die toertjes en ook die opstelling!
2 jaar geleden
Voor de dames die ook dit topic volgen: wij hebben inmiddels een combinatie die past馃コ馃コ:
maxi-cosi pebble- maxi-cosi Nomad- Britax Romer kidfix M isize.
Dit alles zonder base. De kinderen zijn straks 0-2,8-4,3 jaar.
De Maxi-cosi Nomad is echt een mega smal stoeltje van nog geen 38 cm breed. Dat is voor ons de oplossing.
Wij hebben verder echt een smalle achterbank, dus als het bij ons past, past het bij veel meer 馃槈.
2 jaar geleden
Voor de dames die ook dit topic volgen: wij hebben inmiddels een combinatie die past馃コ馃コ:
maxi-cosi pebble- maxi-cosi Nomad- Britax Romer kidfix M isize.
Dit alles zonder base. De kinderen zijn straks 0-2,8-4,3 jaar.
De Maxi-cosi Nomad is echt een mega smal stoeltje van nog geen 38 cm breed. Dat is voor ons de oplossing.
Wij hebben verder echt een smalle achterbank, dus als het bij ons past, past het bij veel meer 馃槈.
2 jaar geleden
Is dat de maxi cosi nomad i-Size of de maxi cosi nomad plus?
Ik ga het proberen!
Wij hebben een maxi cosi (baby) en een maxi cosi titan plus (isofix) en een maxi cosi mica (isofix) maar dat paste niet. Misschien dat als we de titan of de mica wel laten voor de nomad dat het wel past.
2 jaar geleden
Reactie op Aeli
Is dat de maxi cosi nomad i-Size of de maxi cosi nomad plus?
Ik ga het pro ...
Is dit niet 1 en hetzelfde stoeltje? De nomad plus voldoet namelijk aan de isize norm. Maxi-cosi heeft er ook maar 1 op de site staan.
Ik bedoel in ieder geval de plus, die hebben wij gepast 馃槂
2 jaar geleden
Reactie op Vls
Is dit niet 1 en hetzelfde stoeltje? De nomad plus voldoet namelijk aan de ...
Ohja en wij hadden ook een Titan pro, maar die dus moeten inruilen voor de Britax. Die was ook weer net wat smaller.
De Nomad is in de plaats van de Pearl 馃槄. We bewaren wel alles want over een jaar ziet het er weer heel anders uit, haha.