5 Reacties

24 dagen geleden

Je zou kunnen proberen te powerkolven. Dat is een uur lang 10 minuten kolven, 10 minuten rust. Als je dit elke dag doet zou het snel weer op pijl kunnen komen.

24 dagen geleden

Mijn ervaring is dat dit wel weer stabiliseert. Hoeveel weken is je kindje nu? Rond de 4 maanden krijg je ook een dip in je productie. Die is dan ook ineens visueel wanneer je kolft. Blijf om de 4 uur kolven. En als je thuis bent leg dan meteen je kindje weer aan. Het gaat erom dat je seintjes blijft sturen naar je hersenen en dat je je borsten leeg kolft op de kolfmomenten en wanneer je kindje drinkt. Het kan ook een beetje psychologisch werken: wanneer je stress krijgt omdat je minder kolft dan komt je productie niet goed opgang. Probeer je niet te druk te maken en zorg voor ontspannen kolfmomenten.

24 dagen geleden

Ohja! Geef het tijd en hou vol. Het komt echt goed. Ik ben nu 6 weken aan het werk en hier is het nu eindelijk stabiel. Kost echt even tijd!

24 dagen geleden

Ik merkte dat ik minder goed lette op voldoende drinken mijn eerste werkdagen. Nu ik standaard weer veel drink (minimaal 2 liter tijdens de werkdag), gaat het een stuk beter met kolven tijdens de werkdag.

24 dagen geleden

Ik had het ook op mijn 2e werkdag en nu vanmorgen ook maar 100 terwijl ik soms het dubbele kolf in dezelfde tijd. Ik heb altijd voorraad in de vriezer dus je moet je niet te snel zorgen maken.