19 Reacties

5 maanden geleden

Ja, hier hetzelfde sinds 2 weken....

5 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds een kleine week, maar nog geen tekenen van de bevalling verder. Ik ben nu 38+2.

5 maanden geleden

Hier 38+4 vandaag en sinds een paar weken heb ik t ook, soms een dagje niet maar de meeste dagen en vooral nachten wel. Kan dus nog wel even duren, maar misschien heb jij meer geluk 🤞😉

5 maanden geleden

Ik heb al een aantal weken last van continue harde buiken, dag en nacht en sinds vorige week maandag in combinatie met krampen en steken. Ik ben ook 38+6 vandaag. Hoort er helaas gewoon bij en kan helaas een paar weken aanhouden zelfs. Het is de baarmoeder spier die zich traint om sterker te worden voor de bevalling die eraan komt, maar het zegt (helaas) nog niks over hoe snel de bevalling gaat komen 😅

5 maanden geleden

Reactie op mama2kindjes

Hier 38+4 vandaag en sinds een paar weken heb ik t ook, soms een dagje niet ...
Ze mag van mij nog blijven tot minimaal 40 weken 🤓

5 maanden geleden

Reactie op ikwordmoederx

Ik heb al een aantal weken last van continue harde buiken, dag en nacht en ...
Ohh zelfde termijn! Toevallig! 😊Ook 23 mei uitgerekend?

5 maanden geleden

Reactie op undiscoverdx

Ohh zelfde termijn! Toevallig! 😊Ook 23 mei uitgerekend?
Jaa klopt!

5 maanden geleden

Hier ook harde buiken en een soort constante zeurende menstruatie pijn met 39+1 Komt niet in golven maar is gewoon op de achtergrond aanwezig alsof mijn lichaam me al wil laten wennen aan pijn ofzo 🥲

5 maanden geleden

Gister 2 pijnlijke indalingsween gehad. Moest het echt even wegpuffen. Mijn man dacht gelijk dat het was begonnen.. ik zei uh nee waars is dat pas de voorbereiding 🤣

5 maanden geleden

Herkenbaar dit gerommel. Ik ben nu 38 weken. Ik heb al 2x een valse start gehad. Één keer waren waarschijnlijk indalingsweeen. Nu ook regelmatig goede harde buiken, maar onregelmatig en menstruatie pijn in rug en onderbuik op de achtergrond. Ik heb begrepen dat dit sowieso veel vaker voorkomt bij een tweede of daaropvolgende zwangerschap. Bij mijn eerste ook echt niet gehad. Afgelopen woensdag had ik dus ook weer zo’n “false start” (zie screenshot), maar stopte dus na ruim een uur 🤣.

5 maanden geleden

Reactie op Karina85

Herkenbaar dit gerommel. Ik ben nu 38 weken. Ik heb al 2x een valse start g ...
Haha ja herkenbaar. Ik heb zo niet zo gehad zoals jij op de timer. Maar lijkt inderdaad op oefenweeen.

5 maanden geleden

Heb gisternacht zowat hele nacht harde buiken en buik/rugpijn gehad. Maar verder geen steken van weeen. Iemand anders ook last van? Ben nu 39+5.

VRIEND

5 maanden geleden

Ik heb dit ook sinds gister (vandaag 39w).. ik ging ook al twijfelen of dit betekent dat bevalling gaat beginnen maar niet perse dus ;) Ik heb al een dochter, maar die kondigde zich al aan bij 37+4 met plots gebroken vliezen, dit is wel heel anders zo met dat gerommel en afwachten :)

5 maanden geleden

Reactie op mama-irt

Ik heb dit ook sinds gister (vandaag 39w).. ik ging ook al twijfelen of dit ...
Mijn eerste dochter kwam pas bij 40+6 aan dus verwacht deze keer ook wat later maarja je weet het nooit he 😅

5 maanden geleden

Bah. Kan wel janken. Wordt vrijdag ingeleid als de kleine er dan nog niet is.. en donderdagochtend heb ik afspraak gemaakt ( op mijn verzoek) om te strippen door mijn verloskundige.. in de hoop dat inleiding niet nodig zal zijn. Meer mensen in dezelfde situatie? En hoe is het om een ballon te krijgen?

VRIEND

5 maanden geleden

Reactie op undiscoverdx

Bah. Kan wel janken. Wordt vrijdag ingeleid als de kleine er dan nog niet i ...
Wat vervelend om te horen.. hier is ook nog niets gebeurt en ik hoop dat inleiden niet nodig gaat zijn (begin nu toch wat onrustig te worden), dus begrijp heel goed je gevoel.. ik duim dat de baby zich vandaag alsnog zelf aandient!

4 maanden geleden

Reactie op mama-irt

Wat vervelend om te horen.. hier is ook nog niets gebeurt en ik hoop dat in ...
Uiteindelijk kwam ze dag ervoor! Natuurlijke bevalling gehad met 41 weken

VRIEND

4 maanden geleden

Reactie op undiscoverdx

Uiteindelijk kwam ze dag ervoor! Natuurlijke bevalling gehad met 41 weken
Wat superfijn!! Hier uiteindelijk ook spontaan bevallen op 31 mei, heel snel en daarmee onverwachts thuis. Hopelijk gaat alles goed met jou en de kleine! <3

4 maanden geleden

Reactie op mama-irt

Wat superfijn!! Hier uiteindelijk ook spontaan bevallen op 31 mei, heel sne ...
Oh ook fijn! (: Ja gaat goed met ons. Hopelijk ook met jullie!