1 Reacties
één maand geleden
Hier hetzelfde! Voedingen en slapen, het is allemaal een rommeltje nu (voorheen aardig goed). Dus focussen nu op de slaapjes want anders is hij niet te genieten. Geprobeerd om zonder fles of borst te laten slapen (ook omdat ik straks weer moet werken en me zorgen maak dat anderen hem dan niet in slaap krijgen) maar echt alleen maar huilen/krijsen dan. Dus hebben het maar weer losgelaten, al die stress lijkt me ook niet goed, voor onszelf en voor hem. Ben nu al wel 2 weken bezig met slaapassociaties: nog even zelf of samen spelen, daarna slaapzakje aan, nijntje bunny en speen mee, white noise aan en dan naar bed. Dan dus toch even die paar slokken flesje of borst en daarna speentje in. Daarmee gaat hij rustig slapen (behalve het slaapje rond 17u, dat is nog drama). Hopelijk straks geen borst of fles meer nodig.
Slaapt trouwens maar 45 min steeds , 4 a 5 x p dag, haast op de minuut. Dus 1 slaapcyclus per keer maar.
In de nacht gaat het trouwens nog redelijk, slaapt van 20u tot 02u en hierna om de 1 a 2u xtje wakker voor paar slokken en dan om 7u opstaan.
Ik ben inmiddels best brak haha dus hoop dat het gauw beter wordt👍
Hoe gaan jullie ermee om?
Houden jullie het nog vol?
Heel veel succes in ieder geval❤️