202 Reacties

2 jaar geleden

Wie ben je: Framboosjex Leeftijd: 30 Hoeveelste kindje: 3e. Ik heb 2 zoons van 1,5 en 5 jaar. Wanneer uitgerekend: 10 mei Symptomen: misselijk, pijnlijke boobies en volgens mijn man; chagrijnig 🤷🏼‍♀️ Iets wat wij echt van je moet weten: Ik ben verslaafd aan draagdoeken en draagzakken. Ik heb er ook echt heel veel maar ook hele dure. Een uit de hand gelopen hobby zo na 5 jaar 😬 Vandaag getest zonder ochtend urine, het is vandaag mijn NOD. Na 2 jongens hoop ik nu toch wel stiekem op een meisje hoor ❤️

2 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik ben 5 mei uitgerekend! Mijn naam is Leonie, 31 jaar en het is mijn 1e kindje met mijn man samen. Symptomen zijn vooral obstipatie. Echt niet te doen. Helemaal opgezwollen en kan nauwelijks scheetjes laten. Voor de rest pijnlijke borsten en van die menstruatiekrampjes. Zin in m’n echo 19 september 👏🏻 Lets gooooo

2 jaar geleden

Reactie op Leonie052024

Hoi allemaal, Ik ben 5 mei uitgerekend! Mijn naam is Leonie, 31 jaar en het ...
Oh ik moet helemaal wachten tot 2 oktober voor de eerste echo! Die obstipatie (vol gevoel met scheetjes) had ik altijd al bij mn ongesteldheid. Dus dit voelde voor mij juist onzeker 😅

2 jaar geleden

Hi! Leuk zo’n groep! Mijn naam is Marlou, 30 jaar en op 8 mei (ongeveer) uitgerekend van ons tweede kindje! We hebben een zoon van 1,5 jaar. Heb deze week op vakantie positief getest. Een verrassing dat het weer gelijk raak was! Zo bijzonder, spannend en mooi om dit weer mee te maken 😄 Ga morgen nog even de wekenindicator doen voor de zekerheid. Ik voel me nog helemaal prima, behalve wat chagrijnig haha. Leuk om jullie allemaal te volgen! 🥰

2 jaar geleden

Wie ben je: Linda Leeftijd: 38 Hoeveelste kindje: tweede. Eerste, Nina, is 22-4-2022 geboren na zwangerschapsafbreking op 18,5 week omdat haar hersenen niet goed aangelegd waren, wat ze vonden op de 13 weken echo Wanneer uitgerekend: rond 7 mei Symptomen: steekjes rond mijn schaambot en heel moe Iets waar wij echt van je moeten weten: ik doe veel yoga dus probeer dat zo lang mogelijk vol te houden en verder wandel ik veel. Ik probeer mijn streak van 10.000 stappen per dag zo lang mogelijk vol te houden🙈

2 jaar geleden

Reactie op framboosjex

Oh ik moet helemaal wachten tot 2 oktober voor de eerste echo! Die obstipat ...
Meen je! Vind 19 september al lang duren 🙈 Misschien mag ik eerder omdat ik een trage schildklier heb en hiervoor medicatie gebruik. Bij menstruatie moet ik juist naar de wc, dus dit is tegenovergestelde dan. Moet eerlijk zeggen dat ik ook op vakantie ben op dit moment, dus daar kan het ook aan liggen

2 jaar geleden

Ik ben greenriri, 28 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We zijn heel blij! Maar het is ook heel spannend… Ik heb een wat late eisprong gehad, dus ik weet niet precies wanneer ik ben uitgerekend. De eerste dag van mijn vorige cyclus was 30 juli. Symptomen zijn lichte menstruatieachtige krampen/steken, nu vooral linksonder. Doet geen pijn maar is wel aanwezig. Wat vermoeider (als in veel gapen) maar toch ook opgewekt. Heel af en toe een heeeel klein beetje misselijk/draaierig in de ochtend/middag. Ik ben gek op sport! Ook omdat ik vaak ‘in mijn hoofd’ zit en zittend werk doe, vind ik het heerlijk om buiten te wandelen en om te sporten. Leuk om kennis te maken! Sending you positive vibes!

2 jaar geleden

Wie ben je: Dominique Leeftijd: 27 jaar Hoeveelste kindje: Tweede kindje, hebben een dochtertje van 19 maanden. Wanneer uitgerekend: 8 mei Symptomen: Vermoeid, pijnlijke borsten, af en toe wat maagzuur, pijn in mijn liezen/onderbuik en al erg opgezwollen bij mijn buik. Iets wat je moet weten van mij: bij de eerste wilde we het geslacht niet weten en bij deze weer niet. 😍 Gisteren was mijn NOD en toen meteen een knaller test. Eerste echo 28 september kan niet wachten! 💗💙

2 jaar geleden

Ik ben Ishaya 36 jaar 2e kindje 5 mei uitgerekend volgens eigen berekening Symptomen zijn heel wisselend Test is van dag op nod. 1e echo 11sept.

2 jaar geleden

Hoi! Ik ben Maria 26 jaar tweede kindje 10/11 mei uitgerekend (eigen berekening) symptomen: soms beetje misselijk, wel duizelig en kortademig Al 12 jaar samen met mijn man 🥰 en ons eerst kindje is van december 2022. We hebben al een zoontje, dus ben heel nieuwsgierig of er een zoontje of dochter bijkomt. Geen voorkeur, al lijkt een meisje mij nog even wennen, omdat we daar dus geen ervaring mee hebben. Wel ingeschreven bij verloskundige, nog geen echo gepland. Hopelijk bellen ze snel 🥰

2 jaar geleden

Hoi Allemaal, Ik sluit graag hier aan:), leuk om met elkaar te kletsen en ervaringen te delen. Wie ben je: Charlie Leeftijd: 29 jaar Hoeveelste kindje: 1ste kindje Symptomen: Erge obstipatie die samen gaat met krampen en misselijkheid als ik wel wat naar de wc moet. Ik ben bekend met prikkelbare darm, maar lijkt wel stuk erger door de hormonen. Snel vermoeid, wat slecht slapen en erg levendige dromen, af en toe wat misselijk en menstruatie achtige krampen. Iets wat wij echt van je moeten weten: Ik heb mijn eerste keer zwanger een vroege miskraam gehad, wat toch zorgt voor wat onzekerheid. Maar daarnaast een goed gevoel deze keer. 21 september voor een eerste echo dus nog even 3 weekjes wachten.

2 jaar geleden

Reactie op Charlie22990

Hoi Allemaal, Ik sluit graag hier aan:), leuk om met elkaar te kletsen en e ...
O en 6 mei uitgerekend (berekening app).

2 jaar geleden

Hoi allemaal, wat leuk! 🥰 Wie ben je: Lisa Leeftijd: 28 jaar Hoeveelste kindje: dit is ons eerste kindje, afgelopen maart een miskraam gehad met 4.5 week dus nu extra spannend en toch ook wel een beetje onzeker maar in probeer er volop van te genieten 🤗 Wanneer uitgerekend: volgens eigen berekening 5 mei, 19 september onze eerst echo! Symptomen: af en toe wat krampjes in mijn buik, heel erg moe en soms wat duizelig! Iets wat wij echt van je moeten weten: ik ben bloemist en hou van creatief bezig te zijn🩷🩵 en houd van lekker lopen met mijn 2 hondjes en mijn man.💖😁

2 jaar geleden

Hoihoi Dames Ik ben Nur Ben 29 jaar en gezegend van 2 prachtige kindjes. Dochtertje van 2 jaar en zoontje van 1 jaar. Nu zwanger van ons 3e wondertje en hopen dat het goed gaat. 5 mei ben ik uitgerekend. 🌸 Symptomen zijn veel krampen, hoofdpijn enorm veel misselijkheid en nu al cravings “trek ook veel” 11 oktober eerste echo 😍.

2 jaar geleden

Foto kon ik er niet bij plaatsen helaas 🫣.
Hoi allemaal ik ben Stacey 28 jaar en moeder van een mooie zoon van 20 maanden en zwanger van ons tweede wonder. Naar eigen berekening 8 mei uitgerekend wij hebben 19 september de eerste afspraak bij de verloskundige 🥰

2 jaar geleden

Hi meiden, Ik ben rond 8 mei uitgerekend verwacht ik. Mijn naam is Marrie, 34 en we hebben een dochtertje van 3,5. Ik heb de afgelopen 2,5 jaar 3 miskramen en een missed obortion gehad met curettage. Mijn laatste miskraam was vorige maand. Het is ontzettend spannend en het maakt ook onzeker. Ik ben normaal best nuchter maar zoveel miskramen doen wel wat met je. Laten we hopen op mooi nieuw leven in mei.

2 jaar geleden

Reactie op Ishaya

Ik ben Ishaya 36 jaar 2e kindje 5 mei uitgerekend volgens eigen berekening ...
Hey Ishaya, Wat mag je snel een echo maken! Heeft dat nog een reden?

Reactie op Moedervanbijna2(b)engeltjes

Hoi allemaal ik ben Stacey 28 jaar en moeder van een mooie zoon van 20 maa ...
Hier de foto van de positieve test met avond urine kan niet missen 😁 Klachten vooral vermoeid, buikpijn, misselijk maar ook op de gekste momenten willen eten

2 jaar geleden

Reactie op MG2

Hey Ishaya, Wat mag je snel een echo maken! Heeft dat nog een reden?
Ja, ik ben medisch. Een vleesboom van 9 bij 8 cm.