22 Reacties

22 dagen geleden

Mijn zoontje is 4.5e maand en zit sinds 4 maanden in maat 68. Geen idee hoe zwaar hij is 馃構

22 dagen geleden

Reactie op ikwordmoederx

Mijn zoontje is 4.5e maand en zit sinds 4 maanden in maat 68. Geen idee hoe ...
Eigenlijk zit hij sinds 3.5e maand al in 68, bedenk ik mij nu 馃槤

22 dagen geleden

hihi zo grappig om te lezen precies hetzelfde hier maar dan een jongetje鈽猴笍 9 kilo en 70 cm

22 dagen geleden

Reactie op n_babyvr

hihi zo grappig om te lezen precies hetzelfde hier maar dan een jongetje鈽猴笍 ...
ook 5 maanden. en zit al tijdje in maat 74

22 dagen geleden

Mijn zoon is morgen 5 maanden en vandaag op het CB woog hij net boven de 9 kilo. Tegelijkertijd werd een meisje van 13 maanden op 9 kilo gewogen 馃槀

22 dagen geleden

haha deze 2024 babies zijn echt something else 馃檲馃檲 zoontje is precies 5 maanden, 70cm en 9kg ( + 4 tandjes) 馃挭馃徑

22 dagen geleden

Mijn dochtertje is net 5 maanden en weegt net 7 kilo en is 63 cm. Zit in maatje 62/68

22 dagen geleden

Zoon is 4,5 maand en we heb en al wat weken 74/80 bij 鈥榤 aan 馃槄鈽猴笍

22 dagen geleden

Reactie op meeeeeerol

Zoon is 4,5 maand en we heb en al wat weken 74/80 bij 鈥榤 aan 馃槄鈽猴笍
Oh ja en hij is bij 4 maanden gewogen en gemeten: 8.3kg en 67cm. Ben benieuwd straks bij de 5 maanden 馃お

22 dagen geleden

Mijn zoontje. 5 maanden .7.1kilo en 67 cm.. gaat nu langzaam over in maatje 68.

22 dagen geleden

Hier ook! 5 maanden en 9,4 kg.. 馃槈

22 dagen geleden

Wat een lekker koppie 馃槏

22 dagen geleden

Hier ook een grote vent. Met 5 maanden 9,7 kilo en 70,1 cm 馃檲

22 dagen geleden

Haha! Ik lees wel alleen maar jongetjes. Is mijn meid dan het enige meisje wat zoveel weegt tussen al die grote mannen? 馃ぃ馃ぃ

22 dagen geleden

Reactie op KleineFreek24

Haha! Ik lees wel alleen maar jongetjes. Is mijn meid dan het enige meisje ...
Haha ik denk dat niet dat ze de enige is hoor, er zijn vast genoeg meisjes op de wereld die ook zo groot al dan niet groter zullen zijn met dit termijn 馃構 heerlijk toch!

22 dagen geleden

Hoi! Mijn meisje met 4 mnd 66.5 cm en 7.4 kg. Geen idee hoe ik dan met 5 maanden uit kom. Maar in ieder geval is ze niet heel licht haha. Ik zal volgende maand nog wel een keer reageren haha

22 dagen geleden

Hier ook een dame van bijna 9 kg 馃槉 hier zit ze al in maat 74 68 kan wel maar kwa omvang niet. Ook heel vrolijk en kletst veel. 馃槉 onze dame was ook 9 pond met de geboorte. Hier vind ik het ook niet erg.

22 dagen geleden

Reactie op miSzMama

Hier ook een dame van bijna 9 kg 馃槉 hier zit ze al in maat 74 68 kan wel ma ...
Loys is nu bijna 6 maand. 16 oktober a

21 dagen geleden

Mijn dochter was ook zo, echt een enorme baby. Maar nu is ze bijna 4 en super slank geworden. Dus uiteindelijk gaan al die heerlijke baby vetjes er weer vanaf 鈽猴笍馃ゲ

21 dagen geleden

Hier ook hoor zo鈥檔 lekker klein nijlpaardje 馃グ