14 Reacties

2 jaar geleden

Hoi, zit de 20 weken echo daar nog tussenin? Want bij ons is het op dit termijn standaard controle bij +- 16 weken, dan 20 weken echo, dan weer controle bij +- 24 weken. Dus als ik de 20 weken echo niet meereken zit er ook 6-8 weken tussen de controles.

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1320

Hoi, zit de 20 weken echo daar nog tussenin? Want bij ons is het op dit ter ...
Bij mij hetzelfde

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1320

Hoi de exacte data; 20 weken echo 19 december controle hierna staat voor 2 februari. Te ver weg lijkt mij. Heb nu zelfstandig mijn 20 weken echo verschoven naar 28 december zodat er minder tijd tussen zit. Had gisteren namelijk al een controle gelukkig.

2 jaar geleden

Ik doe mee met centering pregnancy en dat is eerst elke maand en later elke 2 weken. Daarbij is ook altijd even de controle. En dan tussendoor nog de 20 weken echo en wij hebben ook een 30 weken echo

2 jaar geleden

Reactie op Lintje85

Ik doe mee met centering pregnancy en dat is eerst elke maand en later elke ...
Ik heb niet anders dan dit gekend. Vandaar dat ik vraag of dit normaal is. Ben ook altijd gewend dat er Max 4 weken tussen zit.

2 jaar geleden

Reactie op Lisa1320

bij mij precies het zelfde!

2 jaar geleden

Hier is het standaard rond 16 weken (15+5 in dit geval) en dan weer rond 22 weken (22+3 in mijn geval). Wat mij betreft wel normaal dus. Volgens mij wordt het daarna wel korter op elkaar, maar dat weet ik niet zeker. Hier zit inderdaad nog wel de 20 weken echo tussen, maar die is niet bij de verloskundige, maar een andere echopraktijk.

2 jaar geleden

Bij ons is het 16 weken en dan 22 weken, omdat de 20-wekenecho er ook tussenzit (al is die in het ziekenhuis en niet bij de vk). Vorige zwangerschap zat er in het begin ook een paar keer 5-6 weken tussen, vond het prima.

2 jaar geleden

16wkn controle (hartje luisteren, bloeddruk meten) en dan 20 wkn echo in ziekenhuis en dan weer pas bij 24 wkn controle verloskundige (hartje luisteren, bloeddruk)

2 jaar geleden

Hier is het 16 weken controle, 20 weken echo bij een echo centrum. 2 dagen na de echo op controle bij de verloskundige en nabespreking echo. 24 weken weer een controle.

2 jaar geleden

Zoals eerder aangegeven zat de 20 weken echo er niet tussen. De afspraak na de 20 weken echo zou 6 weken later zijn. Nogmaals ik schrik hier een beetje van… heb het uiteindelijk zelf maar aangepast

2 jaar geleden

Op zich maakt de ervaring van andere niet heel veel uit, als dit beleid is van het ziekenhuis kan je er toch niet zo veel aan veranderen

2 jaar geleden

Ik loop ook in het ziekenhuis, is heel normaal hoor die 6 weken. Ik heb ook 6 weken ertussen. Daarna elke 4 weken, hoe verder je bent hoe meer echo's. Ik werd er bij de 1e op een gegeven moment gek van, had elke 2 weken echo's vond dat echt veel

2 jaar geleden

Reactie op Desiireex3

Ik loop ook in het ziekenhuis, is heel normaal hoor die 6 weken. Ik heb ook ...
Herkenbaar heb hier ook nu al een hele pakket aan echofotos 🤣😅