4 Reacties
4 maanden geleden
Ik zou doorduwen bij de huisarts. Deze reactie is onacceptabel. Neem eventueel iemand mee die voor jou opkomt.
Ik had zelf redelijk wat klachten in de zwangerschap en deze waren direct na de bevalling over. Dat wil niet zeggen dat dat altijd zo is natuurlijk, maar verhaal wat je beschrijft vind ik wel heftig.
Veel succes en laat je niet afschepen. Jij bent ook belangrijk!
4 maanden geleden
Bij mij waren bij beide zwangerschappen de klachten binnen 2 weken na de bevalling weg. Ik vind de reactie van je huisarts heeeeel raar (alsof een paracetamol helpt tegen spugen en diaree!?) Ik zou hun antwoord dus ook zeker niet accepteren en gewoon een afspraak eisen, desnoods bij een andere dokter, mochten ze er meerdere in de praktijk hebben. Maar er moet sowieso iemand even naar jou gaan kijken.
Heel veel sterkte en hopelijk voel je je snel beter 💙 de newborn periode is al zwaar zat, zonder dit soort klachten erbij. Veel respect voor jou
4 maanden geleden
Jeetje wat heftig, snap dat je er doorheen zit. Gewoon opnieuw contact opnemen met de huisarts hij/zij moet je wel beoordelen. Zo kom je wel heel makklijk van je patiënten af, met het antwoord neem maar een paracetamol in. Gewoon bellen en zoals Jessara beschrijft desnoods je man/moeder meenemen die het ook voor je kan opnemen. Want dit soort situaties kan je best onzeker maken, maar je hebt alle recht om gewoon gezien te worden en dat er actie wordt ondernomen. Succes hoor lieve mama❤️
4 maanden geleden
Je wordt er toch niet goed van dat de standaard reactie bij zwangerschap is testen op blaasontsteking, en als dat het niet is laten ze het gaan en mag je zelf uitzoeken. Heb het zelf paar keer meegemaakt en zeer vermoeiend. Ik vind het supervervelend voor je. Lijkt mij een hormonaal probleem of wellicht iets met je zenuwstelsel?... misschien zou je een integraal homeopaat kunnen proberen? In mijn ervaring kijken die wel echt naar je symptomen. Voor beursheid onderin zou je arnica druppels of pilletjes kunnen slikken. Veel beterschap!