Hoi! Minder leuk onderwerp maar ik ben benieuwd of meer vrouwen hier last van hebben en wat zij er anders mee doen!
Ik ben aankomende maandag 7 weken geleden bevallen en ik ben nog steeds ziek zoals tijdens de zwangerschap. Ik heb heel mijn zwangerschap extreem veel last gehad van overgeven, geen energie, hoofdpijn ect. Tot de laatste 2/3 weken van de zwangerschap die gingen beter maar nog steeds niet top. Nu ging ik er vanuit dat na de bevalling het “over” zou zijn. In mijn kraam week voelde ik me top, nergens geen last meer van en dol gelukkig. 3/4 dagen na dat mijn hulp uit huis was leek ik wel weer opnieuw zwanger, alsof ik in mijn eerste weken weer zat en dat houd zich tot aan de dag van vandaag nog altijd aan.. ik ben nog steeds 3/4x per dag aan het overgeven, zit na elke maaltijd aan de diaree, heb geen energie om iets te doen of willen doen het doet van onderen nog steeds pijn en nog altijd een beurs gevoel in mijn buik alsof hij er nog in zit. Ik ben elke dag aan het huilen omdat ik mezelf ook schuldig voel naar mijn kleine omdat ik mezelf niet een gelukkige moeder voel zoals hij hoort te hebben. En begrijp me niet verkeerd ik houd ziels veel van die jongen en ben super blij met hem! Ook in contact geweest met de verloskundige en die zegt alleen je moet tot de 8 weken afwachten dan is het weg en dat ik mijn urine maar moet inleveren bij de huisarts want het zal een blaasontsteking zijn?? Contact gehad met de huisarts die zegt pak maar een paracetamol komt het vanzelf wel goed. Ik weet niet zo goed meer wat ik moet en ben daarom benieuwd of meer moeders dit zo ervaren.. Moet ik zelf dan verder stappen ondernemen? Moet ik naar een andere huisarts? Kan ik zelf contact opnemen met het ziekenhuis? Ik weet het allemaal niet meer.