26 Reacties
4 maanden geleden
Reactie op Jansje90
Ik vrees er voor dat ik die kant op ga. Ik wil zelf helemaal niet volledig ...
Je kan altijd nog een paar voedingen bv doen he evt...dat je nog even kunt doortrekken 2 of drie keer per dag
4 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Je kan altijd nog een paar voedingen bv doen he evt...dat je nog even kunt ...
Wie weet als je borsten daar vol zijn blijft je baby die paar keer nog even volhouden...
4 maanden geleden
Reactie op Jansje90
Lactatiekundige is al thuis geweest. Mijn lage productie is een bekend prob ...
Wat een zoektocht heb je al gehad tot nu toe powermama!
Het is inderdaad kijken naar waar hij en vooral ook jij goed op gaan qua ritme en vooral qua energie.
Ik heb uiteindelijk mijn eerste wel 9 maanden kunnen voeden op een combinatie borstvoeding, kolven en kv vanaf de start door weinig productie. Het is zo intensief! Het is alweer 7 jaar geleden, dus ben hard aan het bedenken hoe ik dat toen deed qua ritme. Iets met mom brain🙈
4 maanden geleden
CB was waardeloos.
Advies : je moet gewoon om de 3 uur aanhouden.
Je moet minder lang voeden.
Beide kan ik geen reet mee want ik bied beide borsten aan en een fles die hij langzaam drinkt ivm borstvoeding.
3 uur rekken heb ik een hysterisch huilende baby dat lijkt mij geen advies.
Ik ga gewoon door met wat ik doe.
4 maanden geleden
Reactie op Jansje90
CB was waardeloos.
Advies : je moet gewoon om de 3 uur aanhouden.
Je moet ...
Snap ik helemaal dat je daar niks mee kan. Mooi die theoretische adviezen maar in de praktijk werkt dat niet. Wat heeft je kindje nodig? Daar moet goed naar gekeken worden en aanpassen
4 maanden geleden
Reactie op Maaike1810
Snap ik helemaal dat je daar niks mee kan. Mooi die theoretische adviezen m ...
Jeetje, balen zeg. Daar kan je inderdaad niets mee.
Als je borst aanbiedt, heeft hij dan voldoende kracht en energie om actief te drinken? Ik heb ook een tijdje eerst gekolft, deze verse melk dan geven, dan aanleggen want dan had hij voldoende power en energie om mij borstel goed leeg te drinken. En dan eventueel aftoppen met kv. Voordeel daarvan was dat hij vooral zijn tijd en energie stopte in de vette melk uit de borst halen (hij haalde er altijd meer uit dan de kolf) en zijn voedingsmoment duurde wat korter in totaal. Kwam in ieder geval zijn rust ten goede.
Weet niet of je hier wat aan hebt, maar dit kwam nog even in mij op.