7 Reacties
4 maanden geleden
Wij hadden gister ook een avond met alleen maar huilen. Echt oververmoeid omdat ze in de middag niet goed geslapen had denk ik. Vanaf 1800-2215 bezig en ze heeft echt veel gehuild. Uiteindelijk douche en weer aan de borst. Ze is 9+4 vandaag
4 maanden geleden
Onze dochter (vandaag precies 10 weken) had gisteren ook zo'n dag. Heel ontevreden en enkel korte dutjes, terwijl ze normaal overal best goed slaapt. Ik heb ze dan ook heel veel in de draagdoek gehad. Daar sliep ze wel, maar nog steeds max 1u. 's avonds was echt niks meer goed en was het alleen nog maar huilen. Uiteindelijk is ze rond 21u30 in een diepe slaap gevallen.
Onze dochter is plots veel meer haar handjes aan het gebruiken, ik ga ervan uit dat ze een ontwikkelingssprong aan het maken is.
Hopelijk gaat dit snel voorbij...
4 maanden geleden
Wij hadden gister ook een moeilijke dag. Deed korte slaapjes en twee keer een slaapje van 45 minuten. Savonds was het ook lastig om hem weer te laten slapen. Uiteindelijk om 22 toch in bed gelegd en viel hij in slaap. Ik dacht dat dit met de Rota-vaccinatie te maken had, deze heeft hij afgelopen vrijdag gehad.