9 Reacties
3 maanden geleden
120 ml is een hele normale hoeveelheid met deze leeftijd. Wellicht verwar je hongersignalen voor andere. Rond deze leeftijd ontdekken ze ook de handjes en mond en het sabbelen kan lijken honger. Als je kindje nu niet meer dan 120 ml voeding per keer drinkt is dat prima, zijn maagje is gewoon niet groter. Ik zou dat dus ook niet onnodig gaan oprekken. Je zou wel kunnen proberen de tijd er tussen te rekken. Afleiden met een wandeling, spelletjes, wiegen of een speentje geven
3 maanden geleden
Hi, is er een reden dat je dit zou willen? Mijn dochter krijgt ook 120/110 als ze een afgekolfd drinkt op. Ook om de 2/3 uur. Ze is ook 9 weken, ik volg haar gewoon 💞
3 maanden geleden
Mijn dochter doet dit ook. Ik heb geprobeerd een groter speentje omdat ik het idee had dat ze op het laatst moe was maar hier kreeg ze weer meer krampjes van. Ze slaapt snachts wel van 19 tot 4:00. Overdag krijgt ze gewoon elke 3 uur een fles of eerder en als ze slaapt laat ik er 4 uur tussen. Ze is gewoon niet zo’n grote drinker wat helemaal prima is.
3 maanden geleden
Reactie op svsan
Ja dat volgen doe ik nu ook, maar ik had verwacht dat er een opbouw in zou ...
Snap ik! Je kunt het denk ik gewoon in de gaten houden. Misschien wilt hij over 2 weken wel 150cc 🩶
3 maanden geleden
Hoelang hoort hij normaal tussen te laten? Ik merk dat mijn zoon minder wilt drinken maar op internet staat nog steeds 3-4 uur?