12 Reacties

4 maanden geleden

Wij gebruiken dan de Tripp Trapp met newborn set.

4 maanden geleden

Het is wat prijzig maar Stokke Tripp Trapp stoel heb je een new born zitje voor. Op marktplaats staan ze wel vaak een stuk goedkoper en kan je later dan gewoon eetstoeltje van maken. Je hebt ook een namaak bij de Lidl meende ik

4 maanden geleden

Tripptrapp met newbornset 🙂

4 maanden geleden

Wat de rest zegt inderdaad ☺️

4 maanden geleden

Ik heb de kidsmill up! Met newborn opzet. Ideaal, en vind hem veel mooier dan de Stokke 🤣

4 maanden geleden

Wij slepen de box naar de tafel (is niet zo’n zware). Daar zit ze dan in haar nestje in. Zo kan ze alles toch goed zien en is ze erbij

4 maanden geleden

Wij hebben de stokke stoel met newborn zit

4 maanden geleden

Wij hebben ook de newborn set van de tripptrapp, maar herkenbaar dat je baby rond etenstijd onrustig is, hebben wij ook :) ook al zit ze in de tripptrapp. Wij eten vaak of snel of om en om, want heel blij wordt ze niet van de tripptrapp.

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik heb de kidsmill up! Met newborn opzet. Ideaal, en vind hem veel mooier d ...
Haha same here!

4 maanden geleden

Reactie op Marenne

Ik heb de kidsmill up! Met newborn opzet. Ideaal, en vind hem veel mooier d ...
Hier ook. Vind deze ook veel mooier alleen zijn de stoelen van Stokke volgens mij zwaarder. Ons zoontje van 2,5 moet ik blijven aanschuiven omdat die stoel zo makkelijk verschuift. Ervaren jullie dat ook zo?

4 maanden geleden

Naast de TrippTrapp met newbornset hebben wij de baby ook vaak in de draagdoek of draagzak tijdens het eten. Wel oppassen met knoeien 🤭

4 maanden geleden

Reactie op jdyjngrdn

Wij hebben ook de newborn set van de tripptrapp, maar herkenbaar dat je bab ...
Ja hier precies hetzelfde. Baby moet altijd huilen rond etenstijd en wil dan niets. Dus wij eten om en om 😅. Tijdens ontbijt etc zit ze vaak wel in de newbornset.