8 Reacties
4 maanden geleden
Ik heb geen draagdoek, maar een draagzak. Ik heb de Nuna Cuddle Click. Onze kleine is nu 10 weken en heeft al heel wat uurtjes bij me doorgebracht in de zak. Vooral op dagen als hij heel aanhankelijk is, vind ik hem erg fijn. Hij kan ondertussen lekker slapen en ik kan kleine dingen in het huishouden doen.
Wij hebben voor deze draagzak gekozen, omdat deze lang te gebruiken is. Vanaf newborn tot een jaar of 3/4. Nu ligt mijn kleine lekker tegen me aan. Later kan ik hem omdraaien met zijn gezicht naar voren. En uiteindelijk kan ik hem ook omdraaien zodat hij op mijn rug hangt.
Daarnaast is hij (als je hem goed afstelt) best ergonomisch. Ik loop soms uren met de kleine rond, zonder last te krijgen van rug of schouders.
4 maanden geleden
Een geweven draagdoek van Little Frog kan ik aanraden! Ik heb een zomerdraagdoek, zodat het niet zo gelijk zo warm is. Heb zelf deze van de foto gekocht bij www.dragenenzo.nl Ik heb ook een draagzak van ergobaby die je vanaf de geboorte kunt gebruiken, maar die gebruik ik sinds de draagdoek niet meer. De baby ligt ergonomisch veel beter in de doek. Ook vind ik dat de draagdoek beter ondersteunt. Je kunt bij dragenenzo.nl ook advies inwinnen. Ze hebben een chatfunctie op hun site. Succes!