Hoi hoi,
Hebben jullie ideetjes over het aankondigen van ons 2e kindje? Bij onze eerste zijn we alle familieleden apart langs geweest, maar ik kom uit een erg groot gezin. En ik een appje vind ik ook zo wat.
Grt
Wij hebben bij schoonouders en mijn ouders een rompertje en schoentjes op bed gelegd. Als verrassing bij thuis komst van vakantie.
En via de app en socials deze foto
Wij de "belangrijkste" / meest close familie face to face, en close mensen die ver weg wonen FaceTime en de rest inderdaad een leuke foto gestuurd met ons zoontje met een grote broer shirt en echo foto 🍼🤍
Wij hebben directe familie face tot face of telefonisch ingelicht. De overige familie hebben we een foto gestuurd. Wij hebben ook een grote familie, dus echt geen energie om iedereen langs te gaan.
Deze gisteren gemaakt. Wilde hem eigenlijk laten poseren met zn haartjes gedaan enzo maar toen deed hij opeens een emmer op zn hoofd en ging hij daar zitten. Vond ik een leuke spontane foto 🥰
Wij hebben idd familie het face to face verteld. Vooral met roze en blauwe bonbons en met roze en blauwe bad eendjes. En voor de rest hebben we deze foto gedeeld
Mijn moeder vond het leuk om het aan haar zussen te vertellen, mijn tantes en dat vonden wij goed.
Ik woon best ver weg van iedereen maar we hebben beide opa’s en oma’s live verteld. En mijn broertje ook.
Verder mijn zus via de telefoon, sommige vriendinnen via telefoon en anderen in het echt(afhankelijk waar ze wonen). En mijn andere familie, ooms en tantes via vaders kant, krijgen wel een appje. Ik kan idd ook niet iedereen langs 🫣
Heb zelf geen opa’s en oma’s meer