29 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Laura1908

Volgens mij is secundair dat de motor in de kolf zit zonder draad enzo. Dus ...
Ah dat wist ik niet. Je zou dan ook een naar Ardo kunnen kijken. Ik heb daar ook de Calypso van en tevreden over behalve dat ze net niet mijn maat borstschild hebben.

3 maanden geleden

Ik heb een kolf van Ardo, gekocht via de lactatiekundige. Ook met van die dingen die je in je BH doet. Ben er heel tevreden over. Voordeel is dat er een stand op zit voor powerkolven. Enige nadeel is dat hij best wel wat geluid maakt maar weet niet of dat andere kolven dat ook doen.

3 maanden geleden

Zijn er hier ook die de Youha op Aliexpress gekocht hebben? Ik twijfel 😆

3 maanden geleden

Hier een Nurturegoods kolf in gebruik! Niet duur en werkt goed 😊

3 maanden geleden

Reactie op Kimberley287

Ik heb de vulpes pro, handsfree kolf met maar 5 onderdelen, is zo schoon en ...
Deze heb ik ook en ben ik ontzettend blij mee. Maakt wel wat geluid, maar kolven duurt bij mij maar 10m dus ik vind het prima.

3 maanden geleden

Reactie op Babymei24

Ik begrijp dat WowMom heel goed is! Wil hem zelf denk ik ook aanschaffen… d ...
Die heb ik ook! Erg tevreden over!

3 maanden geleden

Ik heb de Evite handsfree. Moet wle een beetje een strakkere bh aan, dat ze ...
Ik ben er idd ook zeer tevreden mee!

3 maanden geleden

Ik heb de Feline, ook heel tevreden over. Ziet er een beetje hetzelfde uit als de Evite. Verder heeft hij 3 stranden (massage, kolf en combi) en 9 verschillende sterktes. Je kan zelf heel gemakkelijk instellen na hoeveel minuten hij moet stoppen en de laatste instelling 'onthoudt' hij voor de volgende keer. Kolft volgens mij ook goed de borst leeg. Ik vind de prijs - kwaliteit goed, hoop dat die het zo goed blijft doen. Succes met kiezen!

3 maanden geleden

Reactie op Koninginvanhetgezin

Zijn er hier ook die de Youha op Aliexpress gekocht hebben? Ik twijfel 😆
Ik! En hij doet het super!