24 Reacties

7 maanden geleden

Heee Ik woon in een dorpje naast Weert. Ik ben nu 30 weken zwanger en heb een dochter van 21 maanden.

7 maanden geleden

Hoi! Ik kom ook uit Limburg. Woon in Horst 🙂 Nu ruim 29 weken zwanger van de 1e.

7 maanden geleden

Hoihoi! 🙋🏼‍♀️ Ik woon in Brunssum en ben nu 32 weken zwanger van de 2e💙. Heb een dochter van 4,5 jaar.

7 maanden geleden

Ook limburg heerlen. Heb een dochter van 16 maanden en in mei verwachten wij een zoon

7 maanden geleden

Hee hoi! Ik woon ook in Weert, in verwachting van onze 2e zoon en momenteel 34.1 weken zwanger. Onze zoon is 2,5 als zijn broertje geboren wordt

6 maanden geleden

En, hoe gaat het met jullie?

6 maanden geleden

Reactie op Vlieger

En, hoe gaat het met jullie?
Hier alles rustig, vanaf vandaag met verlof 😊 Als ik t goed zag zijn jullie allemaal een aantal weken verder, hoe voelen jullie je?

6 maanden geleden

Reactie op Drey89

Hier alles rustig, vanaf vandaag met verlof 😊 Als ik t goed zag zijn jull ...
Geniet van je verlof!!! Wat ga je nog doen komende weken? Ik ben 38+1 vandaag en ben vooral erg moe de laatste tijd, door allerlei kwaaltjes en omstandigheden die erbij zijn komen kijken. Dus op mijn verzoek wordt ik komende zondag ingeleid, omdat ik niet weet of ik het trek tot 39 weken. Bij mijn eerste bevalling ook een inleiding gehad, dus wat dat betreft geen verrassing meer, maar blijft toch spannend. Wel zin om onze kleine man te ontmoeten! Succes met de laatste weken allemaal!

6 maanden geleden

Hallo allemaal, ik woon in Sittard. 35 wkn en heb nog een zoon van 6.

6 maanden geleden

Hoi! Ik woon in Venlo😊 Momenteel 35 weken zwanger van de eerste🤰🏼

6 maanden geleden

Reactie op Vlieger

Geniet van je verlof!!! Wat ga je nog doen komende weken? Ik ben 38+1 vand ...
Ik kijk een beetje dag op dag, moeten nog een paar klusjes doen. morgen met koningsdag naar een markt, benieuwd hoe lang ik t volhoud 😅 Succes met inleiding, spannend!! Voor jou echt de allerlaatste loodjes

6 maanden geleden

Reactie op Maan_

Hoi! Ik woon in Venlo😊 Momenteel 35 weken zwanger van de eerste🤰🏼
Ooh dan wonen we niet ver van elkaar 😅 ik woon in Horst en toevallig ook 35weken zwanger!

6 maanden geleden

Ik woon in Schimmert en ben 7 mei uitgerekend 💙 succes allemaal🫄🏻

6 maanden geleden

Ik woon in Haelen! Morgen 39 weken 🤰🏼

6 maanden geleden

Ik woon in Oud Geleen en ben 40+3 weken 😁

6 maanden geleden

Tienray, zwanger van de 2de. 36+3

3 maanden geleden

Hoe gaat het met jullie? :)

3 maanden geleden

Reactie op eentweedrie

Hoe gaat het met jullie? :)
Hier alles goed 😊 Op 1 juni ben ik bevallen van een dochter, Julia. Hoe is het met jou? Ben ook benieuwd naar de andere Limburgse kindjes 🥰

3 maanden geleden

Hey! Wat leuk! Ik kom ook uit Weert maar verhuisd naar Budel. Maar inmiddels al bevallen van de 2e :) Vandaag 12 weekjes jong en dochter van 2 jaar.

3 maanden geleden

Hi dames! Onze kleine man is bijna 12 weken oud en groeit als kool! Zijn oudere broer van ruim 2,5 jaar is trots en lief, totaal niet lastig! Na een fijne kraamweek hebben we een poosje een pittige periode gehad - verborgen reflux, osteopaat, overstap BV naar KV, echt een huilbaby - lijkt de rust hier nu te komen. Hij is vaker tevreden, kijkt veel om zich heen en begint door te slapen van 23 tot 6 uur ongeveer. Hopelijk nu vooral genieten!