12 Reacties
4 maanden geleden
Oh lieve mamma.
Je bent zo niet alleen in dit gevoel. Ik herken het idd dat de Newborn fase zo pittig en eenzaam kan voelen.
Hoop voor jou dat er nu tips komen waar je wat mee kan. Of dat ze wat onrust kunnen weg halen. Bij de arts.
Heb je het idee dat de osteopaat wel elke keer wat kan doen? (Wij gaan ook en heb het idee dat het iig klein beetje helpt)
Weet dat je niet alleen bent in dit gevoel. Herken je helemaal.. het van breng naar terug als ze 12 weken is.
Heb je mensen om je heen die he helpen naast je man?
Of die even een uurtje kunnen overnemen dat je kan liggen of even rondje kan lopen of iets anders wat jou ontspanning geeft.
(Tips die die waarschijnlijk al 100x gehoord hebt)
Je kan het mamma 🩷♥️😘
4 maanden geleden
Onze oudste dochter was ook huilbaby en helaas nu weer eentje. Wij zijn gisteren geweest voor een collum behandeling en hebben sinds gisteren een totaal ander baby’tje in huis. Ik hoop heel erg dat het geen toeval is en vooral blijvend. Maar hadden veel positieve verhalen gehoord ook van de kinderarts hier in de buurt. Is misschien het overwegen waard om te proberen?
4 maanden geleden
Reactie op 1992mamma
Geef je bv of kv? Eventueel koemelkvrij dieet of pepti proberen?
Je gevoel ...
Ik geef kunstvoeding wij zijn nu voor 2 en halve week al over op Pepti voeding. Dit betalen we zelf om nog te moeten proviceren maar dat moesten wij doen als het wat rustiger werd maargoed dat wordt het niet dus wat doe je dan? Voor de kinderarts is de doorgangstijd 64 dagen .. tegen die tijd moet ik al bijna weer werken.
4 maanden geleden
Reactie op NoaHC
Onze oudste dochter was ook huilbaby en helaas nu weer eentje. Wij zijn gis ...
Nog nooit van gehoord? Ik kom van de omgeving utrecht zit op google te zoeken kan nog niet zo 1,2,3 wat vinden en die ook dan echt babys doet
4 maanden geleden
Hij ligt ook telkens met zn hoofdje naar rechts, is helemaal gespannen en als je hem oppakt houdt hij zich als een banaan maar dan de kromming naar achter. Van het aanspannen gaat hij spugen. Hij drinkt ook echt onrustig we moeten maandag voor de 2e keer naar de tongriemkliniek de vorige keer konden ze niet goed beoordelen omdat hij zich zo extreem gespannen houdt en zn kaken op elkaar klemt
4 maanden geleden
Hier helaas ook vanaf 8 weken naar de ABC poli geweest.. “eindelijk” werd ons mannetje na gekeken. Wij zitten nu op volledig koemelk vrije voeding (Neocate) en dit lijkt heel goed te werken! Wel zijn wij in de tussentijd ook een aantal keer naar de Chiropractor geweest.. vanaf dat moment slaapt ons zoontje.. kan zichzelf vermaken & huilt zoveel minder!!
Mocht je meer vragen beantwoord willen hebben, mag je mij altijd een berichtje sturen.. (ook regio Utrecht).
4 maanden geleden
Reactie op Delbertse
Hier helaas ook vanaf 8 weken naar de ABC poli geweest.. “eindelijk” werd o ...
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
Hier vandaag voor de derde keer bij de osteopaat geweest die zij ooh wat is hij nog steeds erg gespannen, hij krijste het daar ook uit ze kreeg hem met niets stil ik heb uiteindelijk een flesje gegeven hij ging daarna 2x enorm poepen en boeren en alles tegelijk. Ze zei hij heeft ook echt veel lucht in zn buikje dringt ook echt onrustig en door het huilen veel lucht. Zn darmen zaten nog steeds vast en zn nek en rug ook nog steeds.. ze wilt hem volgende week weer zien (4e keer) .. ze twijfelt of het misschien geen koemelkallergie is maar gewoon echt ook de aanhap van de fles. Maandag moeten wij weer naar de tongriemkliniek dan beoordelen ze en kijkt er weer een lactatiekundige mee met de fles. Wordt er gewoon echt moedeloos van allemaal. Bijna 6 weken en nu al zo aan het tobben, ik ben gewoon op van mij mogen ze hem dinsdag echt opnemen en gaan ze hem een week observeren ofzo.. maarja doen ze niet zomaar. Mn dochtertje uit logeren mee gegeven net vind het zo sneu voor haar ik ben echt zowat alleen maar met haar broertje bezig.. ik baal er zo van dan denk ik hoe doen andere moeders dit, stel ik me aan?, doe ik iets fout? En nu deze keer denk ik wanneer wordt het beter? Bij zn zus was het van hele andere aard de onrust. Deze heeft ook echt een trauma van de geboorte..
4 maanden geleden
Reactie op mammabopdik
Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd!
Hier vandaag voor de derde ke ...
Ach ja wat vreselijk! En dan zeggen sommige mensen ze mogen ook wel even huilen hoor. Dat moeten ze ook maar leren dat ze even moeten wachten. Ja maar als je kind 24/7 huilt laat je het niet liggen…
Mensen die dat zeggen hebben geen kindje die 24/7 huilt. En dat is echt gewoon rete zwaar! Ook goed aangeven dat je het echt niet meer trekt. Hij zit duidelijk niet goed in z’n vel arm ventje.
En andere moeders hebben niet allemaal een kindje dat zoveel huilt.
4 maanden geleden
Oh ik voel je hoor! De oudste was een huilbaby en daar ben ik aardig aan onderdoor gegaan. Ik zag nu tijdens de zwangerschap al zo op tegen het eerste halfjaar icm grote broer (ik zei standaard, ik poep nr 2 uit, en dan vertrek ik voor een half jaar naar Curaçao in m’n eentje)dat ik de eerste weken na de bevalling inderdaad “op m’n smoel” ben gegaan. De tranen vloeiden rijkelijk, vandaag ook nog. Maar hier gaan ik weer de goede kant op. Ik ben ook vrij vroeg naar de HA gestapt. Ik dacht alleen maar, we gaan niet zolang doortobben als bij nummer 1.
Goed dat er naar de kleine gekeken word, maar vergeet jezelf ook niet. Heb je in je omgeving niemand waarbij je kan ventileren, ga dan naar de huisarts, jij moet ook gehoord en gezien worden. 😊 jouw gevoelens en gedachtes zijn niet raar ❤️succes met de kids, hopen dat de oplossing voor de kleine snel gevonden word.