9 Reacties

3 maanden geleden

Als wij hem niet wakker maken / droomvoeding geven dan komt hij tegen n uur of 4 a 5. Doen we het wel dan komt die rond 02.00 ook nog. Wij hebben besloten gewoon de laatste tegen 19a 1930 uur te geven en ben er van overtuigd dat hij vanzelf wel eens de fles over slaat snachts

3 maanden geleden

Wij hebben deze droomvoeding nooit gegeven. De kleine schuift vanzelf de tijd op en slaapt langer. Toen onze kleine 11 weken was sliep hij al van 19.00 tot 7.00 uur.

3 maanden geleden

Reactie op romyg95

Wij hebben deze droomvoeding nooit gegeven. De kleine schuift vanzelf de ti ...
En ik geef dan ook alle 5 de voedingen tussen 7.00 en 19.00 uur.

3 maanden geleden

Bij mijn eerste maakte het ook geen verschil of we de voeding om 23:00 wel of niet gaven: hij werd altijd weer rond 05:00 wakker. Dat schoof vanzelf op naar 07:00. Nu bij de tweede geven we wel nog een droomvoeding, want hij slaapt pas sinds kort ‘s avonds in zijn bedje en ik vind 1 verandering per keer vaak wel genoeg 😅 We maken hem rond 23:00 wakker, hij slaapt dan tot 05:00 en daarna meestal tot 08:00/09:00. Nu ik nog verlof heb vind ik dat ideaal!

3 maanden geleden

Dank jullie wel! Misschien toch die droomvoeding niet doen en kijken of hij het zelf gaat verschuiven.

3 maanden geleden

Ik denk dat je indd gewoon je kindje moet volgen. Wij als ouders willen vaak iets. Die vans slaapt ook rond 2100-0400/0500 en daarna weer even door. Ze maken vanzelf die ruknals ze er klaar voor zijn denk ik altijd maar

3 maanden geleden

Ik heb bij mijn eerste wel altijd een droomvoeding gegeven om 22u. Dan sliep hij van 22u tot 8u. Dit heb ik denk ik tot een maand of 6 gedaan! Toen kreeg hij om 19u een schaaltje pap en heb ik de droomvoeding laten vallen. Je zou het altijd even kunnen proberen.

3 maanden geleden

Wij zijn ook gestopt met het geven van de voeding van 23uur. Hij sliep zo vast moesten hem echt van heel ver wakker maken. We dachten kijken wel wat hij doet als we deze voeding laten vallen. Hij krijgt nu om 19uur z’n laatste voeding en slaapt dan rond 20/20.30 uur tot 7/8 uur. Het is gewoon een beetje op je gevoel afgaan.

3 maanden geleden

Bedankt voor de reacties! We gaan eens kijken wat voor hem werkt.